Kaip buvo teigiama dar praėjusių metų pabaigoje paskelbtoje informacijoje Vokietijos gamintojai „Volkswagen“ ruošia naują koncepcinį modelį kodiniu pavadinimu „Project Trinity“. Pirmasis šią žinią britų žurnale „Autocar“ pranešė įmonės pardavimų ženklo vadovas Ralph Brandstatter.
Tačiau informacija apie naująjį mistinį elektromobilį pasirodė kiek prieštaringa ir labai miglota. Mums žadamas ikonišku tapsiantis dizainas, ypač žema sėdėjimo padėtis ir… viskas! Automobilis bus siūlomas su 2+ lygio autopiloto valdymo sistema su papildoma galimybe jį atnaujinti iki ketvirto lygio. Tačiau jau dabar atnaujintuose „Tesla“ modeliuose naudojama trečio lygmens sistema, kurią greitu metu galėsime atnaujinti iki taip pat žadėtojo 4. Daugelis manė, kad naujasis konceptas bus renkamas ant MEB platformos ir tai turbūt bus prabangiausių elektromobilių klasės sedanas iš „ID“ šeimos, tačiau „Volkswagen“ grupės vadovas Herbertas Diessas, kuris tik prieš kelias dienas, sekdamas Elono Musko pavyzdžiu, susikūrė „Twitter“ paskyrą, įnešė papildomos painiavos.
Pasak vadovo, kalba eina apie visiškai naujos architektūros kūrinį, kuris skirsis nuo „ID“ šeimos. Tai yra, visiškai modifikuota MEB platforma bus pritaikyta gaminti automobilius pirkėjui , gaunančiam vidutines pajamas ir norinčiam naujausių technologijų prigrūsto automobilio už mažesnę kainą. Taip pat H.Diessas paminėjo, kad automobilis bus gaminamas istorinėje Volfsburgo gamykloje, kur gamybos procesas bus sureguliuotas ne prasčiau nei Grunheide. Paminėsiu, jog Grunheidas yra Berlyno priemiestis, kuriame statomas „Tesla“ gigafabrikas. Ši „Tesla“ Berlyno gamykla taps naujų technologijų, skirtų automatizuotai kėbulų gamybai iš didelių vientisų kaltinių dalių, bandymų aikštele. Tai pagreitins ir sumažins gamybos proceso kainą. Ponas Dissas ne kartą sakė, kad to paties nori pasiekti „Volkswagen“ įmonėse.
Vokiečių „Volkswagen“ grupė paskelbė dvi specialiai elektromobiliams skirtas architektūras. Pirma, tai yra tas pats MEB, antra, AAP platforma, kurią kartu gamina „Porsche“ ir „Audi“. Tuo pat metu „Audi“ kuria paslaptingą projektą „Artemis“, tačiau apie jį yra žinoma tik tiek, kad tai bus išskirtinai prabangus elektra varomas automobilis. Taigi „Artemis“ ir „Trinity“ projektai turi skirtingas architektūras ir bus nusitaikę į skirtingus pirkėjų segmentus.
Nors ir skamba įspūdingai, šios architektūros iš tikrųjų yra tradicinės automobilių važiuoklės apjungtos su akumuliatorių paketais. Dabar „Volkswagen“ grupėje išties karšta dėl „Teslos“ statomo fabriko ir jie nori sukurti ką nors iš esmės naujo, nors viena akimi akivaizdžiai stebi kiekvieną priešininkų „Tesla“ žingsnį. Kaip aukščiausios kokybės prekės ženklas, „Audi“ nebijo pasiūlyti pažangių technologijų už geriausią kainą. „Volkswagen“ tuo metu daugiausia dėmesio skiria automatizavimui ir gamybos efektyvumui. Šie požiūriai turėtų būti įgyvendinami naujose koncepcinėse abiejų markių elektrinėse transporto priemonėse, kurios tikėtina pasirodys iki šio dešimtmečio vidurio.