Naujausias „Boeing“ naikintuvas yra labai skaitmenizuotas ir tarnauja kaip bandomasis lėktuvas būsimoms technologijoms įdiegti. Neseniai F-15EX pakilo pirmajam skrydžiui.
Naujausias „Boeing“ naikintuvas pirmą kartą pakilo vasario 2 d. Po sėkmingo pirmojo bandomojo F-15EX skrydžio, aviacijos ir kosmoso kompanija dabar pradės pristatymą į JAV oro pajėgas, pradedant dviem lėktuvais vėliau šį ketvirtį.
F-15EX © „Boeing Defense“
„Boeing“ pasidalino informacija apie naujausią savo lėktuvą ir jo 90 minučių skrydį iš Sent Luiso Lamberto tarptautinio oro uosto Misūryje.
„Sėkmingas skrydis įrodo reaktyvinio lėktuvo saugumą ir pasirengimą prisijungti prie mūsų tautos naikintuvų parko“, – sakė Pratas Kumaras, „Boeing“ viceprezidentas ir F-15 programų vadovas.
Įspūdingas F-15EX pakilimas nepaliko abejonių, kad šis naujas naikintuvas gali būti naudingas JAV oro pajėgoms ir kitoms tarptautinėms oro pajėgoms.
F-15EX išsiskiria skaitmeniniu lėktuvo korpuso dizainu ir pasirengimu atviroms misijoms. Skaitmeninė naikintuvo šerdis taps bandomuoju modeliu būsimoms technologijoms įterpti. Šis naujausias naikintuvas gali pasigirti tiesioginio skrydžio valdymu, visiškai nauja skaitmenine kabina, moderniu AESA radaru ir greičiausiu pasaulyje misijos kompiuteriu ADCP-II.
Be to, jame yra elektroninė karinė sistema, galinti pagerinti misijos efektyvumą ir išgyvenamumą.
Reaktyvinio lėktuvo kūrimo sutartis buvo pasirašyta 2020 m. liepos mėn., kad būtų pagaminti pirmieji aštuoni F-15EX. Siekiama, kad ateityje JAV oro pajėgose būtų net 144 F-15EX reaktyviniai lėktuvai.