Viena ypač svarbi sritis, kalbant apie automobilius, yra jėgos pavara. Variklis, kurį iš pradžių planavo naudoti „DeLorean Motor Company“ (DMC), atitiko 2022 m. reikalavimus, tačiau šiame etape nėra daug prasmės daryti tai, kas yra taip arti savo egzistavimo pabaigos. Taigi, o kaip su elektrine jėgos pavara?
© Kevin Abato (CC BY-SA 3.0) | en.wikipedia.org
Jau beveik penkeri metai, kai DMC kurpia planą pradėti kurti savo bendravardžio „DeLorean“ kopijas naudojant šiuolaikinius patogumus.
Šie planai, matyt, priklausė nuo Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos (NHTSA), įgyvendinančios reglamentą, leidžiantį nedidelio tūrio transporto priemonių gamintojams pradėti pardavinėti mažiausiai 25 metų senumo automobilių kopijas.
Visiškai nieko nestebina, kad agentūra skyrė ypatingai daug laiko šiam klausimui spręsti. Tačiau neseniai buvo baigti galutiniai reglamentai, kurie atvėrė kelią tokioms kompanijoms kaip DMC judėti pirmyn su planais, kurie pastaruosius kelerius metus rinko dulkes ant lentynos.
Problema ta, kad likęs pasaulis pajudėjo toliau. Kai kurie tiekėjai nuo pandemijos pradžios nebedirba, o kiti nebesidomi mažos apimties komponentų gamyba. Dar blogiau, kad kai kurie pagrindiniai kontaktai, kuriuos DMC užmezgė kitose įmonėse, išėjo į pensiją arba užėmė darbą kitur.
Trumpai tariant, DMC turi daug ką pasivyti.
DMC teigė, kad dabar svarsto apie savo elektrinį „DeLorean“ variklį. Einant EV maršrutu, būtų lengviau naršyti „išmetamųjų teršalų labirinte“ ir tikrai džiugina futuristinė atmosfera, kurią automobilis turėjo nuo pat savo debiuto ir vėlesniais filmo „Atgal į ateitį“ laikais.