Naujausio „LG Electronics“ tyrimo* duomenimis, Lietuvoje įvairių srautinio siuntimo platformų – „Netflix“, „YouTube“, „Shortcut“ ir „Go3“ – turinio peržiūrų padaugėjo 18 %. 45 % visų apklausos dalyvių teigė, kad televizijos žiūrėjimo įpročiai šiemet iš esmės nepasikeitė, o 8 % sakė, kad televiziją žiūrėjo mažiau nei anksčiau.
Nors ir nuolatinį, bet lėtą srautinio siuntimo platformų žiūrovų skaičiaus augimą tikriausiai lemia tai, kad šios paslaugos paprastai būna mokamos. Remiantis tyrimu, srautinio siuntimo platformų paslaugomis daugiausia naudojasi žmonės, kurių pajamos per mėnesį viršija 1 500 eurų.
Srautinio siuntimo platformų turinį labiausiai mėgsta jaunoji karta, t. y. žmonės, jaunesni nei 30 metų. Šiai amžiaus grupei priklausė 34 % apklausos dalyvių. O tradicinė televizija labiau patinka vyresniems nei 60 metų žmonėms. Lietuvoje televizijos srautinio siuntimo platformų turinį daugiau žiūri vyrai, o tradicinę televiziją – moterys.
Per apklausą taip pat nustatyta, kad 21 % lietuvių nuo 18 iki 29 metų apskritai nežiūri televizijos. Šie žmonės labiau mėgsta skaitmeninį turinį kompiuterio arba mobiliojo telefono ekrane.
* „LG Electronics“, bendradarbiaudama su „OMG Latvia“, 2020 m. lapkritį atliko internetinį tyrimą, kuriame dalyvavo 1002 latviai nuo 18 iki 74 metų amžiaus.