Harryis Metcalfeas – labai garsus automobilių žurnalistas, žinomas dėl to, kad 1998 metais sukūrė entuziastams puikiai pažįstamą žurnalą „Evo“. Naujausioje savo apžvalgoje Metcalfeas pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ galimybes ir šis elektromobilis jam patiko. Išskyrus vieną nesklandumą – „ID.3“ įkando žurnalistui į pirštą.
„Volkswagen ID.3“. Gamintojo nuotrauka
Jei esate automobilių entuziastas, pristatinėti Harryio Metcalfeo jums tikrai nereikia. Kitiems pasakysime, kad šis britų žurnalistas nuo ankstyvos vaikystės domisi dviratėmis ir keturratėmis transporto priemonėmis ir tikriausiai turi vieną didžiausių automobilių žurnalų kolekcijų pasaulyje. Anksčiau jis dalyvavo įvairiuose mėgėjiškuose automobilių sporto renginiuose, o 1998 metais kartu su keliais kitais automobilių žurnalistais įkūrė žurnalą „Evo“. Pats Metcalfeas dažnai sako, kad niekada nesitikėjo, kad tas žurnalas taps tokiu garsiu veikėju automobilių pasaulyje ir atvers tiek durų. Tačiau tapo ir atvėrė. Metcalfeas paliko „Evo“ 2013 metais ir tapo „Jaguar Land Rover“ padėjėju įkuriant ypatingų automobilių diviziją „JLR Special Operations“. Taip pat pradėjo aktyviau pildyti savo „Youtube“ kanalą „Harry's Garage“. Metcalfeo kolekcijoje dabar – daug įspūdingų automobilių – „Ferrari Testarossa“, „Lamborghini Espada“, „Lotus Esprit“, „Rolls Royce Silver Shadow“ ir daug kitų.
Naujausioje savo apžvalgoje Metcalfeas pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ – greičiausiai svarbiausią naują šios markės automobilį. „ID.3“ oficialiai parodytas 2019 metais, o šiemet šie automobiliai jau pasiekė pirkėjus. „ID.3“ yra maždaug „Golf“ dydžio hečbekas, pirmasis didelės ID šeimos narys. Norėdama įsiterpti į elektromobilių rinką ir kartu po dyzelgeito skandalo nusiplauti savo vardą „Volkswagen“ investavo 33 milijardus eurų. Taigi, natūralu tikėtis, kad „ID.3“ bus labai kokybiškas automobilis. Ypač turint omenyje, kad pirmieji „ID.3“ kainuoja apie 42 tūkstančius eurų (bent jau tas, kurį apžvelginėja Metcalfeas).
Tačiau apžvalga nebuvo tokia sėkminga. Visų pirma, aštri durelių apdailos detalė įpjovė į vyro pirštą. Sužeidimas nebuvo didelis, nors kraujo buvo nemažai. Bet kuriuo atveju, automobilis neturėti kandžioti savo vairuotojo.
Be to, galiausiai užstrigo „ID.3“ multimedijos ekranas. Žinoma, būtent tada, kai vairuotojui prireikė GPS navigacijos pagalbos. Ir neatsigavo tol, kol nebuvo paliktas pailsėti porai valandų.
Metcalfeas šiuos nesklandumus apibūdino kaip nepriimtinus tokios kainos automobiliui. Jam taip pat nepatiko salono medžiagos (tai yra visa atskira tema, kodėl elektromobilių gamintojai atsisako prabangių medžiagų ir tai pateikia kaip ekologišką sprendimą) bei grafinis paveikslėlis ant automobilio kėbulo šono.
Tačiau nepaisant to, Metcalfeas mano, kad „ID.3“ yra geras automobilis. Ir jį lengva rekomenduoti – jei jo vienu įkrovimu įveikiamas atstumas (priklausomai nuo baterijos pagal WLTP ciklą 330, 420 ar 550 km) yra suderinamas su jūsų gyvenimo ritmu, „Volkswagen ID.3“ jums turėtų patikti. Aišku, jei tik nepradės kandžiotis.