„Lexus“ pristatė visiškai naują elektros pavaros valdymo technologiją, pavadintą „Direct4“, kuri kontroliuoja sukimo momentą ir stabdymo galią, perduodamą visiems keturiems automobilio ratams. To rezultatas – galingas, tolygus pagreitėjimas ir guvus važiavimas posūkiuose, nesvarbu, ar kalbama apie elektromobilius, ar apie hibridinę pavarą turinčius modelius, rašoma pranešime.
Gamintojo nuotr.
Praėjusiais metais „Lexus“ kaip dalį savo globalios elektrifikacijos programos Tokijo automobilių parodoje pristatė futuristinį koncepcinį modelį LF-30. Tokijuje pristatyta ir „Lexus Electrified“ koncepcija, apibrėžianti esminius automobilio eksploatacinių savybių, valdymo ir vairavimo malonumo pagerinimus.
„Direct4“ yra šios koncepcijos tąsa – technologija, palaikanti prieš metus pristatytą viziją. Tai nauja elektros pavaros valdymo sistema, sukurta naujos kartos elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams.
Ši sistema preciziškai valdo, kiek sukimo momento iš priekyje ir gale esančių elektros motorų bei kiek stabdymo jėgos perduodama visiems keturiems automobilio ratams. Koreguodama balansą tarp priekinių ir galinių varančiųjų ratų, sistema automobilio važiavimą pritaiko prie vairuotojo įgeidžių ir užtikrina geriausias modelio valdymo savybes. Sistema valdo priekinę ir galinę elektrines ašis, kurios turi didelio sukimo momento elektros variklius ir transmisijas, kad užtikrintų optimalų galios paskirstymą. Kadangi variklis su ratais sujungtas tiesiogiai per vienintelį veleną, jis dirba be jokio uždelsimo.
Sistemos veikimas yra labai greitas ir intuityvus, tad vairuotojui sudaromas įspūdis, kad jis tiesiogiai susietas su automobiliu. Dar daugiau: ši sistema leidžia nuspėti automobilio elgesį kelyje ir užtikrina daugybę emocijų tiek dėl tolygaus pagreičio, tiek dėl važiavimo savybių posūkiuose. O tuo pačiu „Direct4“ sistema sukurta tylai ir komfortui.