„Nissan Note“ – tai nedidelis kompaktiškas hečbekas, pasižymintis ir miniveno dizaino bruožais. Šie automobiliai Europoje buvo pakankamai populiarūs – jie netgi buvo gaminami Jungtinėje Karalystėje. Ir dabar pasirodė naujas, jau trečios karto „Note“. Futuristiška išvaizda, hibridinė jėgainė, prieinama kaina ir nuvilianti žinia.
Naujasis „Note“. Gamintojo nuotrauka
Nuo to nusivylimo ir pradėsime – bent jau kol kas naujasis „Nissan Note“ bus prieinamas tik Japonijoje. Ir ten bazinis modelis su 15 colių ratlankiais ir halogeniniais žibintais kainuos kiek mažiau nei 20 tūkstančių eurų. Tiesa, bus visiškai elektrinė „Note“ versija ir pardavinėti jį Europoje būtų tiesiog gera mintis.
Kitos naujienos yra geresnės. „Nissan Note“ dabar pasižymi moderniu, aštriu dizainu ir geresnėmis salono medžiagomis. Po „Note“ kapotu burzgia 1,2 l variklis, kuris iš esmės veikia tik kaip generatorius. Japonų spauda rašo, kad šis automobilis išvysto apie 85 kW ir 280 Nm. Hibridinis automobilis bus varomas tik priekiniais ratais. Visiškai elektrinis „Note“ bus varomas visais ratais, bet kol kas jo specifikacijų nežinome.
Ankstesnis „Note“ buvo 4,1 m ilgio, o štai naujas yra 55 mm trumpesnis, nors gamintojas teigia, kad išlaikoma erdvė keleivių kojoms. Pirkėjai galės rinktis iš 13 skirtingų spalvų, daugelis jų yra ryškios ir jaunatviškos. Automobilis svers apie 1,2 t ir tai yra didelis pasiekimas.
Hibridiniai automobiliai įprastai sveria gana daug. Tačiau „Nissan“ pirmą kartą savo automobilių konstrukcijoje pasitelkė ypatingai tvirtą plieną, kuris leidžia sumažinti konstrukcijas ir taip sutaupyti svorio. Be to, ir hibridinė sistema yra lengvesnė – vien inverteris sveria 30 % mažiau. Kartu tvirtesnis plienas „Note“ suteikia saugumo, kaip ir visa eilė elektroninių sistemų, įskaitant „ProPILOT“ sistemą, kuri greitkeliuose naudojasi GPS duomenimis ir prisitaiko prie greičio apribojimų.
Ar naujasis „Nissan Note“ pasieks Europą? Sunku pasakyti, bet elektrinė versija čia būtų laukiama. Kita vertus, Europa gali likti „Renault Zoe“ teritorija.