„Tesla“ automobiliai garsėja savo technologijomis ir itin prasta surinkimo kokybe. „Tesla“ gerbėjai yra išlieję ne vieną kibirą prakaito ir ašarų, gindami iš esmės nepateisinamus kokybinius automobilių defektus. Ir tai iš tikrųjų yra didžiausia šios problemos dalis – „Tesla“ pirkėjai nereikalauja kokybės gerinimo. Kai automobiliai turi tiek daug tikrai svarbių privalumų, didžiulės surinkimo ir gamybos problemos yra pražiūrimos. Ir iš dalies tai yra aklas kultą primenančios gerbėjų grupės pasirinkimas.
© Daniel.Cardenas (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
„Tesla Model Y“ nuo pat pradžių pykdė naujus markės automobilių vairuotojus, kurie tų rožinių akinių neturėjo. Šie automobiliai, kaip ir kitos „Tesla“ mašinos, pirkėjus pasiekė su nubraižytais dažais, uždažytomis dulkėmis, neįtikėtinai nelygiais tarpais tarp kėbulo detalių, krentančia apdaila salone ir net nepritvirtintomis sėdynėmis. Tačiau vos tik kas nors internete pasidalindavo tokia neigiama „Tesla“ automobilio pirkimo patirtimi, jį užpuldavo markės gerbėjai, raginantys tylėti ar šaukdami, kad tas pačias problemas turi ir kiti gamintojai.
Iš tikrųjų, joks automobilių gamintojas nėra apsaugotas nuo kokybinių problemų. Tačiau „Tesla“, panašu, tų problemų turi gerokai daugiau ir kokybės kontrolė kompanijos gamyklose negerėja metų metus. Nes kam ją gerinti, kai daugeliui pirkėjų tinka viskas? Nereikėtų būti jokios kompanijos ir jokio prekės ženklo fanu, ir tik reikalaudami kokybės jos galite sulaukti.
„Tesla Model Y“ vėl kelia klausimų. Šįkart automobilio pirkėjai pastebi, kad genda „Model Y“ durelės. Dažniausiai ši problema kamuoja galines dureles – jos tiesiog nebeatsidaro nei iš lauko, nei iš vidaus. Priešingai nei automobilio priekyje, čia nėra avarinės rankenėlės, kuri leistų apeiti elektroninį užraktą, todėl reikia tikėtis, kad vienu metu nesuges abi galinės durelės. Turbūt net nereikia sakyti, kad durelių užrakto gedimas yra ir saugumo problema.
Priešingai nei jūsų senas automobilis, „Model Y“ nenaudoja mechaninių užraktų. Tai reiškia, kad durų rankenėlė yra tik įmantrus jungtukas – ją patraukus aktyvuojamas elektrinis varikliukas, kuris ir atveria užraktą. Tiesą sakant, automobilio viduje rankenėlių apskritai nėra – čia yra tik mygtukai. Tačiau ši elektroninė sistema genda net visai naujuose automobiliuose.
Dalis problemos, kaip girdėjote ir vaizdo įraše viršuje, yra netinkamas durelių sulygiavimas. Paprastai tariant, durys į kėbulą įmontuojamos taip, kad užraktui nepakanka vietos tinkamam veikimui. Tai verčia užraktą strigti. Problema yra išsprendžiama – programėle galima išsikvietsi „Tesla“ mechaniką, kuris atvykęs sulygiuos dureles. Tačiau, kaip matėte vaizdo įraše, problema gali pasikartoti.
Internete gausu nusiskundimų dėl „Model Y“ ir kitų „Tesla“ automobilių kokybės. Ir tai yra gerai, bet jų turėtų būti dar daugiau. Būtina kalbėti apie „Tesla“ kokybę, nes tik keldami kartelę galite paskatinti kompaniją atkreipti į tai dėmesį. Taip, technologijomis „Tesla“ bent dešimtmečiu lenkia konkurentus, tai kodėl nepagerinus ir medžiagų, gamybos ir surinkimo kokybės?