Elonas Muskas patvirtino naują „Tesla“ struktūrinių baterijų dizainą, o 4680 baterijos formatas pirmiausia keliauja į „Model Y“, kuris bus gaminamas kitais metais Berlyno „Gigafactory“.
Kurį laiką sklido gandai, kad „Tesla“ su „Model Y“, pagamintu Vokietijoje, pristatys „pagrindinį konstrukcijos pakeitimą“, tačiau iki šiol to niekas nepatvirtino.
Gamintojo nuotr.
Dabar Elonas Muskas „Twitter“ paskyroje pranešė, kad naujoji struktūrinių baterijų technologija pirmiausia bus diegiama į „Model Y“ elektromobilį Berlyno gamykloje.
Norint, kad „Tesla“ struktūrinis akumuliatorius veiktų, reikia naujų 4680 baterijų elementų.
Berlyne bus naudojama 4680 formato struktūrinė baterija su priekiniais bei galiniais vientisais liejiniais. Be to, bus taikoma nauja dažų sistema.
Tai gana nauja technologija, tad gamyba gali užtrukti. Tai ne tik galinės ir priekinės apatinės dalies gamyba su atskirais liejimo elementais, bet ir tų dviejų dalių susiejimas su pačiu akumuliatoriaus bloku, o ne įprasta važiuokle, kurioje įdedama baterija.
Elonas Muskas pridūrė, kad baterija bus sujungta su elementais, užtikrinant geresnį sukimo momentą ir inerciją. Tai yra didelis proveržis.
Be to, struktūrinės baterijos būtų mažesnio energijos tankio, todėl jos būtų saugesnės už standartines baterijas ir neišskirtų lakiųjų medžiagų.
Šiuo metu automobilių gamintojas atnaujina elementų gamybą savo bandomojoje gamykloje Fremonte ir tikisi pasiekti iki kitų metų pabaigos 10 GWh metinį gamybos pajėgumą.
„Model Y“ Berlyno gamykloje planuojama pradėti gaminti 2021 metų antroje pusėje. Tikimasi pagaminti per 100 000 „Y“ modelio transporto priemonių per metus.