2020 metai daugeliui mūsų tapo tikru iššūkiu, o to priežasties toli ieškoti nereikia – tai pasaulinė COVID-19 pandemija, kuris prasidėjo šių metų pradžioje ir kol kas nepanašu, kad artimiausiu metu mums leis ir vėl mėgautis įprastu gyvenimo ritmu. Tokia situacija daugelį priverčia ieškoti nestandartinių sprendimų, o JAV kompanijos randa ir įvairių technologinių variantų, kaip palengvinti žmonių gyvenimus, esant tokioms sąlygoms.
Skelbiama, jog „Walmart“ jau pradėjo trečiąjį bandymų etapą, kurio metu bepiločiai orlaiviai visą mėnesį pristatinėja siuntas. Šiuo metu dronai ne tik gabena medikamentus ir maisto produktus, tačiau pasaulinės pandemijos metu Nevadoje bei Niujorke pristatinėja įvairiausias prekes, kurių reikia žmonėms esantiems namuose karantino metu. Šis eksperimentas vykdomas bendradarbiaujant „Quest Diagnostics“ ir „DroneUp“ kompanijoms. „Walmart“ vyresnysis klientų produkto viceprezidentas Tomas Wardas visa tai pavadino nauju novatorišku būdu suteikti papildomas ir bekontaktes paslaugas.
Bandymai atliekami konkrečiomis sąlygomis. Tarkime, pacientas gyvena privačiame name, kuris yra nutolęs vieną milę nuo „Walmart“ padalinio. Į jo priekinę kiemo dalį arba ant šaligatvio nusileidžia dronas, kuris atskraidina reikalingus įrankius ir instrukciją kaip pacientui pačiam paimti koronaviruso mėginį iš savo nosies su tam skirtu pagaliuku. Savo tinklaraštyje T.Wardas paminėjo, jog visi mes galime suprasti kokį svarbų vaidmenį dronai gali atlikti pandemijos metu. Sveikatos priežiūros ir mažmeninės prekybos paslaugos nuotoliniu būdu gali tapti mūsų visų kasdienybe. Jis taip pat paminėjo, jog tikisi, kad toks prekių pristatymas išplės bekontaktes galimybes ir toliau stiprins inovacijas, kurias „Walmart“ panaudoti ateityje dronais pristatymų metu.
Deja, šiuo metu nėra žinoma apie kokias konkrečias ateities inovacijas kalba „Walmart“, tačiau vien pats faktas, jog dronai pristatinėja ne tiks siuntas, bet ir medicinines instrukcijas, yra didžiulis proveržis bekontakčiuose pristatymuose.