„Tesla Model 3“ yra sėkmingiausias markės modelis, tačiau tai nereiškia, kad gamintojas nejaučia grėsmės iš rinkos senbuvių. „Tesla“ jau planuoja sukurti tokį „Model 3“, kuris stos į tiesioginę kovą su „Volkswagen ID 3“.
Elonas Muskas „Tesla“ investuotojams pabrėžia, kad kompanija privalo stengtis gaminti kiek įmanoma pigesnius elektromobilius. Muskas mano, kad tai yra „Tesla“ išlikimo garantas. Į rinką jau plūsta nauji elektromobiliai. Pasirinkimas greitai bus iš tikrųjų didžiulis. Ir nors „Tesla“ siūlo nemažai pranašumų, po kelių metų rinkos pasiskirstymas gali atrodyti kitaip. Taigi, „Tesla“ planuoja dar vieną didesnį elektromobilį ir vieną kompaktišką hečbeką.
Nors „Model 3“ atrodo kaip hečbekas, tai yra sedanas.
© Leo Nguyen (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
Pastarasis automobilis tai – „Model 3“ versija. Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad „Model 3“ yra hečbekas, iš tikrųjų tai yra kompaktiškas sedanas. „Tesla“ planuoja Europai pasiūlyti mažesnę „Model 3“ versiją, kuri būtų tikras hečbekas, galintis stoti prieš tokius automobilius kaip „Volkswagen ID 3“.
Pirmasis kompaktiškas „Tesla“ hečbekas bus gaminamas Vokietijoje – gamykloje, kuri darbo imsis tik kitą vasarą. Ši „Model 3“ versija nuo sedano skirsis savo dizainu ir, greičiausiai, baterijų talpa. Tai bus pigus automobilis. Be to, Elonas Muskas teigė, kad šio automobilio kėbulas bus gaminamas mašinoje, kurią galima apibūdinti kaip revoliuciją automobilių pramonėje.
Ši mašina, patentą kuriai „Tesla“ registravo dar pernai, sumažina atskirų automobilio rėmo detalių skaičių nuo 70 iki 2. Tai automobilio gamybą paverčia gerokai pigesne ir paprastesne. Muskas teigia, kad šis procesas jau naudojamas „Model Y“ gamyboje.
Kada pamatysime „Tesla“ hečbeką? Tikriausiai greitai jo tikėtis neverta. Kompanija dar nepradėjo gaminti vilkiko „Semi“, superautomobilio „Roadster“ ir pikapo „Cybertruck“. Neaišku ir kaip vadinsis naujasis automobilis. Muskas teigia, kad ateityje pasitrauks nuo įprastos S3XY rikiuotės, todėl tikėtina, kad hečbekas taptų „Model 2“.