„Volkswagen“ pranešė, kad Vokietijoje esančioje ir kardinaliai pakeistoje Cvikau gamykloje pradėjo gaminti pirmuosius elektrinius „ID.4“ visureigius.
Cvikau gamykla buvo kardinaliai pakeista ir pritaikyta gaminti elektromobilius. Gamintojas šiuo metu pertvarko ir dar keletą savo automobilių gamyklų bei jas pritaiko elektromobilių gamybai.
„Volkswagen ID.4“ elektromobilis © Gamintojo nuotr.
Taigi, praėjusiais metais Cvikau gamykloje buvo pradėti gaminti šios vasaros hitai – „ID.3“ elektromobiliai. O dabar „VW“ praneša ir apie „ID.4“ gamybos pradžią.
Skelbiant oficialią „ID.4“ gamybos pradžią, „VW“ prekės ženklo generalinis direktorius Ralfas Brandstätteris sakė:
„Su „ID.4“ elektromobiliu Volkswagen įžengia į sparčiausiai pasaulyje augantį automobilių segmentą – kompaktiškų visureigių klasę.
Po „ID.3“, tai yra antrasis mūsų modelis, grįstas MEB plaftorma. Ateityje [„ID.4“] automobiliai bus gaminami Europoje, Kinijoje ir JAV. Tokiu būdu mes visame pasaulyje plečiame MEB platformos automobilių skaičių ir toliau klojame ekonominius pamatus savosios ID šeimos sėkmei.“
Už e. mobilumo sektorių atsakingas „Volkswagen“ valdybos narys Tomas Ulbrichas pridūrė:
„Mes laikomės suplanuoto „Volkswagen“ prekės ženklo transformacijos į e. mobilumą grafiko. Atsižvelgiant į svarbiausius pastarųjų mėnesių iššūkius, sėkminga „ID.4“ serijos gamybos pradžia yra išskirtinis laimėjimas. Todėl ypač dėkoju visiems Saksonijos Volkswagen ir ID komandų nariams.
Antrasis ID šeimos narys („ID.4“ elektromobilis aut. past) jau rieda surinkimo linija, kur dar visai neseniai buvo surenkami VDV (vidaus degimo variklį aut. past) turintys automobiliai.“
„Volkswagen“ planuoja, kad 2021-aisiais Cvikau gamykloje iš viso „ID.3“ ir „ID.4“ elektromobilių pagamins 300 000 vnt.
Išankstinė „ID.4“ elektromobilių gamyba jau buvo pradėta Antingo gamykloje, Kinijoje. Taip pat šie elektromobiliai bus gaminami ir Chattanooga gamykloje, JAV. Čia jų gamybos pradžia planuojama nuo 2022-ųjų.
„VW“ atskleidė ir dar keletą detalių apie patį „ID.4“ elektromobilį:
„ID.4“ grįstas „Volkswagen“ sukurta MEB platforma. Kintamo dydžio baterijų sistema leis vienu įkrovimu įveikti daugiau kaip 500 km (WLTP vertinimu). „ID.4“ pasiūlys daug erdvės salone, o galingos proporcijos suteiks ypač modernų automobilio eksterjerą.“
„VW“ patvirtino, kad pirmiausiai rinkoje pasirodys dviejų varomų ratų „ID.4“ versija ir pirmiausiai pirkėjai galės įsigyti tik tokį variantą.
„Kintamo dydžio baterijų sistema“ reiškia, kad galime laukti „ID.4“ elektromobilių su skirtingo dydžio baterijų sistemomis ir tuo pačiu skirtingu nuvažiuojamu atstumu.
Vėliau gamintojas žada rinkai pasiūlyti ir visais keturiais ratais varomą „ID.4“ versiją.
Oficialus „ID.4“ elektromobilio pristatymas visuomenei turėtų įvykti vėliau.