Prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdanti bendrovė „Akropolis Group“ siekdama didinti lankytojų ir darbuotojų saugumą, papildomai investuoja į priemones skirtas virusų prevencijai. Koronavirusui COVID-19 toliau cirkuliuojant visuomenėje, bendrovė skiria 100 tūkst. eurų įrangai, kuri dezinfekuos paviršius ultravioletiniais (UV) spinduliais bei papildomiems švaros sprendimams.
„Lankytojų ir darbuotojų saugumas visuomet yra mūsų prioritetas, tačiau prasidėjus pandemijai saugumo užtikrinimas įgavo naują prasmę. Konsultavomės su specialistais, ką galėtume padaryti tam, kad prevencinėmis priemonėmis minimizuotume viruso plėtrą ir, kad uždarų patalpų higieniškumą būtų galima maksimaliai padidinti. Pasirinkome ir diegiame inovatyvius sprendimus, kurie šiuo metu yra itin aktualūs“, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Pagrindinės investicijos skirtos papildomai techninei įrangai, kuri automatizuotai UV spinduliais dezinfekuos eskalatorių ir travelatorių (judamieji takai) porankius, taip pat orą liftų kabinose. Aukštos kokybės Vokietijos gamintojo „Schindler“ įranga „Akropoliuose“ bus įdiegta rugsėjį-spalį.
„Per dieną „Akropoliuose“ apsilanko dešimtys tūkstančių žmonių. Džiugina tai, kad mūsų lankytojai yra išties sąmoningi ir elgiasi atsakingai. Nuo pat pandemijos pradžios dauguma jų laikėsi visų rekomendacijų bei reikalavimų. Mes savo ruožtu dar daugiau dėmesio skirsime toms erdvėms bei paviršiams, kurie yra naudojami ypač intensyviai ir jų dezinfekavimo procesus visiškai automatizuosime. UV spinduliais bus dezinfekuojami eskalatorių ir travelatorių turėklai, o keleiviniuose liftuose bus įrengtos specialios oro valymo UV spinduliais sistemos. Ruduo yra tas metas, kai prasideda uždarų patalpų sezonas – jį pasitiksime pasiruošę“, – pažymi D. Mertinas.
Prie kiekvieno įėjimo į prekybos centrą, alėjose bei biurų zonose ims veikti sensoriniai šio skysčio dalytuvai. Papildomos dezinfekcinio skysčio stotelės bus pastatytos ir prie informacijos centrų, kitose vietose.
„Akropolis Group“ planuoja, kad esant poreikiui galės įdiegti ir kitus automatizuotus sprendimus. „Nuolat analizuojame rinką ir konsultuojamės su specialistais, tad esame pasiruošę operatyviai reaguoti į besikeičiančią situaciją ir, jei reikės, imtis papildomų lankytojų saugumo užtikrinimo priemonių“, – sako „Akropolis Group“ atstovas.
Be šių priemonių „Akropoliuose“ reguliariai naudojant dezinfekcines priemones valomos bendros erdvės ir dažniausiai liečiami paviršiai, visu pajėgumu veikia ventiliacinės sistemos, periodiškai keičiami oro filtrai. Į „Akropolius“ įleidžiami tik apsaugines veido kaukes dėvintys lankytojai, jiems primenama laikytis saugaus tarpusavio atstumo ir dezinfekuoti rankas – apsaugos darbuotojai prižiūri, kad būtų laikomasi taisyklių.
Visi „Akropoliuose“ dirbantys žmonės taip pat laikosi griežtos rankų higienos, stebi savo sveikatą bei dėvi apsaugines nosį ir burną dengiančias veido kaukes. „Tiek darbuotojams, tiek lankytojams nuolat primenama, kad pajutus bet kokius peršalimui būdingus simptomus jie jokiu būdu nesilankytų ne tik prekybos ir pramogų centruose, tačiau apskritai visose viešose vietose – tokiu atveju savo ir kitų saugumui tiesiog likime namuose“, – sako D. Mertinas.