Visiškai naujas elektrinis automobilis buvo sukurtas pagal originalųjį „Bugatti Baby“ modelį, kuriam jau daugiau negu šimtas metų, – rašo CNN.
Automobilių bendrovės įkūrėjas Ettore Bugatti 1926 metais nusprendė pagaminti vairuojamą automobilį savo jauniausiam sūnui, pagal garsiojo lenktyninio automobilio „Bugatti 35“ modelį. Vaikiškas automobilis buvo perpus mažesnis negu jo originalas.
Naujasis vaikiškas automobilis yra šiek tiek didesnis. Jis yra ketvirtadaliu mažesnis negu originalas. Be to, pirmasis vaikiškas automobilis buvo skirtas vairuoti aštuonerių metų vaikams, o naujasis – skirtas paaugliams. Beje šį kartą automobilis buvo sukurtas jau elektrinis.
Naujojo automobilio pirkėjai gali rinktis iš 3 jo versijų.
Bazinis modelis pigiausias, jis kainuoja 35 tūkst. JAV dolerių (29734 eurų) ir turi du vairavimo režimus. Pirmuoju gali išvystyti greitį iki 24 kilometrų per valandą, o antruoju – apie 50 kilometrų per valandą.
Kiti automobilio modeliai galingesni, turi didesnius akumuliatorius, todėl gali važiuoti iki 65 kilometrų per valandą greičiu. Tačiau greitis dar priklauso ir nuo vairuotojo svorio, kuo šis lengvesnis, tuo ir automobilis greitesnis.
Be to, greitesni automobiliai yra brangesni. Jie kainuoja nuo 50 tūkst. Iki 68 tūkst. dolerių (nuo 42 tūkst. iki 57 tūkst. eurų).
Vaikiški automobiliai turi „greičio raktą“ – visai kaip sportinis superautomobilis „Bugatti Chiron“. Šio automobilio rekordas, per 32,6 sekundės pasiektas 400 kilometrų per per valandą greitis, po kurio visiškai sustoti jam prireikė 9,4 sekundžių.
Tiek „Bugatti Chiron“, tiek vaikišką automobilio pakabą, padėjo sukurti tas pats bendrovės automobilių bandytojas Andy Wallace.
Tiek „Bugatti Chiron“, tiek vaikišką automobilio pakabą, padėjo sukurti tas pats bendrovės automobilių bandytojas Andy Wallace.
Anot jo, „Bugatti Baby II“ nors ir sukurtas vaikams, tačiau gali būti labai greitas.
Be to, vaikiškam automobiliui galima pasirinkti lygiai tokias pat spalvas (raudoną, mėlyną, juodą, baltą ir kt.), kokiomis yra dažomi „Chiron“ automobiliai.