„HotChips 2020“ renginyje „Microsoft“ parodė daug skaidrių apie „Xbox Series X“ konsolės sisteminį lustą, kuris dar turi „Project Scarlett“ kodinį pavadinimą.
„Xbox Series X“ lustas yra gaminamas naudojant TSMC 7 nm litografiją ir yra 360,4 mm2 ploto. Šiame luste yra 8 „Zen 2“ branduoliai su 16 gijų, o taip pat aktyvuoti 52 vykdomieji grafikos vienetai, kurių architektūra yra RDNA2. „Microsoft“ patvirtino, kad luste iš viso yra 28 dvigubi vykdomieji vienetai, bet du iš jų yra atjungti, kad gaminant lustus būtų mažiau broko. Todėl iš viso grafikos procesorius gali disponuoti 52 vykdomaisiais vienetais, nors jų luste iš viso yra 56. Iš viso „Xbox Series X“ luste yra 15,3 mlrd. tranzistorių, o tai yra daugiau nei dvigubai daugiau lyginant su pirmtaku. „Xbox One X“ konsolės lustas yra 367 mm2 ploto su 6,6 mlrd. tranzistorių.
„Xbox Series X“ konsolė taip pat palaikys Ray Tracing techniniu lygiu. Teigiama, kad ray-box sparta yra 380 G/s, o ray-tri sparta yra 96 G/s. Tai yra DXR spartos parametrai, bet mes nežinome, ar tai yra gerai ar blogai, nes nėra su kuo palyginti.
Daugiau informacijos galite pamatyti „Microsoft“ skaidrėse.