Viruso pandemija „Volkswagen“ planus kiek sujaukė ir oficialią „ID.3“ elektromobilių prekybą teko atidėti, tačiau pagaliau gamintojas skelbia, kad nuo liepos 20 dienos pradedama „ID.3“ prekyba.
„ID.3“ elektromobilis © Gamintojo nuotr.
„VW“ jau ir anksčiau priiminėjo išankstines pirmojo leidimo „ID.3“ elektromobilių rezervacijas, tačiau dabar gamintojas pradeda masinę elektromobilių prekybą.
„Remiantis vietinėmis sąlygomis, visiems „ID.3“ modeliams, kuriuos bus galima užsisakyti nuo liepos 20 d., bus teikiamos subsidijos Vokietijoje ir kitose Europos šalyse.
Vokietijoje klientai galės kreiptis dėl maksimalios aplinkosauginės subsidijos ir bendra už elektrines transporto priemones skiriama suma siekia 9 480 eurų: iš kurių 3 480 eurų padengia pati „Volkswagen“ kompanija (tokia tvarka galioja Vokietijoje ir dalį kompensacijos turi padengti pats automobilių gamintojas aut. past.)“, – teigiama „VW“ pranešime.
„Mes esame priblokšti ištikimybės, kurią pademonstravo mūsų klientai. Daug jų užsisakė pirmojo leidimo „ID.3“, o tie, kuriems šių elektromobilių tuomet neliko – jau nuo liepos 20 dienos galės įsigyti trokštamą „ID.3“. Jie galės rinktis iš 7 iš anksto sukonfigūruotų „ID.3“ versijų, turinčių pačias populiariausias funkcijas“, – teigia „VW“ valdybos narys Jürgenas Stackmannas.
„ID.3“ yra pirmasis „VW“ kompanijos elektromobilis, sukurtas ant jų naujosios MEB platformos. Vokietijos automobilių gamintojas deda daug vilčių tiek į šią platformą, kurią naudos ir kituose elektromobilių modeliuose, tiek ir į patį „ID.3“ elektromobilį, padėsiantį „VW“ pereiti prie elektromobilių.
„Esu įsitikinęs, kad e-mobilumas padarys proveržį. Mūsų modelių pavadinimai, tokie, kaip „Family“, „Style“, „Tech“ ir „Tour“, jau rodo, kad turėsime tinkamą „ID.3“ elektromobilį kiekvienam – ir už patrauklią kainą. Tokiu būdu mes įgyvendiname savąją viziją – transporto priemonė be išmetamųjų teršalų kiekvienam“, – teigia Jürgenas Stackmannas.
Praėjusį mėnesį „VW“ pirmuosius 150 „ID.3“ elektromobilių perdavė savo darbuotojams. Tai buvo paskutinis elektromobilių bandymų etapas, prieš oficialią jų pardavimų pradžią.
„ID.3“ iš esmės bus siūlomas su trimis baterijų versijomis ir bazinė „ID.3“ versija kainuos mažiau, kaip 30 000 eurų. Čia be pritaikytų aplinkosauginių subsidijų, tad Vokietijoje galutinė „ID.3“ kaina gali siekti vos 21 000 eurų.
„VW“ tvirtina, kad elektromobilių pristatymas pirkėjams prasidės šių metų rugsėjo mėn. ir pirmiausiai klientus turėtų pasiekti brangesnės pirmojo leidimo „ID.3“ versijos. Tačiau rugsėjo mėn. „VW“ planuoja vykdyti masinį elektromobilių pristatymą, tad ir žemiau eilėje esantys klientai sulauks savųjų automobilių.