Televizorių rinka pastaruoju metu darosi vis mažiau ir mažiau įdomi. Gamintojai arba deda visas pastangas, siekdami pademosntruoti didžiausios raiškos ekranus, kuriems turinys taps prieinamas tik po kokių 10 metų, arba stengiasi vartotojams televizorius pasiūlyti dar už mažesnę kainą. Tačiau „LG“ demonstruoja, kad ir šioje srityje įmanomos inovacijos – kompanija „InfoComm 2020“ konferencijoje, vykusioje birželio 16-17 dienomis, pristatė permatomą televizorių.
Tiesą pasakius, tai nebuvo visiškai netikėta, kadangi permatomą OLED ekraną Pietų Korėjos milžinė jau rodė ir pernai, tačiau šiemet jie buvo dar patobulinti ir priartėjo prie masinės gamybos. Pagrindinė naujovė – nuo šiol ekranas tapo liečiamas. Tiesa, šviesos pralaidumas nepasikeitė nuo praėjusių metų ir siekia 38 %.
Turbūt kyla natūralus klausimas – kam reikalingi tokie ekranai ir kam juos naudoti? Pernai „LG“ skaidrius televizorius įsivaizdavo prabangiose parduotuvėse, kuriuose jie pakeis įprastą stiklą. Pavyzdžiui, prabangių laikrodžių stendas gali būti papildytas įvairiais vizualiniais efektais, kai patys produktai išlieka puikiai matomi.
Visgi valdymo lietimu funkcija atveria kur kas praktiškesnius naudojimo scenarijus. Vienas pagrindinių jų – interaktyvūs ekranai oro uostuose, kurie vizualiai galėtų parodyti kelią, leidžiantį pasiekti vartotojui reikalingus vartus. Taip pat muziejų vitrinos, kurios leistų matyti eksponatus, bet prireikus lankytojui galėtų parodyti informaciją apie juos ar parodyti kokią vizualizaciją.
Taigi, ar galime permatomų televizorių tikėtis namuose? Bent jau artimiausiu metu – tikrai ne. Kol kas jie negali nė iš tolo pasiūlyti tokios vaizdo kokybės, kurią atkuria mūsų svetainėje stovintys vaizduokliai. Be to, ar tikrai žiūrėdami žinias ar krepšinio rungtynes norėtume matyti kambario sienos ar interjero fragmentus? Matyt, netolimoje ateityje permatomų ekranų technologiją galime palikti tik viešosioms erdvėms,