Jei daug keliaujate, tikriausiai žinote tą jausmą, kuomet lagaminas neskuba pasirodyti ant konvejerio. Galvoje ima suktis įvairios mintys apie tai, kad galbūt jūsų bagažas net nepateko į lėktuvą. Kartais tai, beje, būna tiesa. „Korean Air“ oro linijos sugalvojo paprastą, bet efektyvų būdą, kaip nuraminti keleivius.
Iš tikrųjų, lagaminai kartais yra pametami. Dabar rečiau nei anksčiau, bet tokių incidentų vis dar pasitaiko. Kartais įvyksta žmogiškos klaidos, kartais sutrinka lagaminų rūšiavimo sistemos, o kartais lagaminas tiesiog nukrenta nuo vežimėlio ir tai pastebima per vėlai. Pasaulio oro linijos per metus taip pragano 25 milijonus krepšių ir lagaminų. Didžiąją jų dalį savininkai atgauna, tačiau tas stresas vis tiek nėra malonus.
Asociatyvi nuotr. Pixabay.com
„Korean Air“ negarsėja prarastais lagaminais. Tiesą sakant, Azijos oro linijos su lagaminais elgiasi labai atsargiai ir pagarbiai. Tačiau nuraminti keleivius vis tiek labai svarbu.
Taigi, „Korean Air“ nuo šiol informuos keleivius, kai jų bagažas pasieks lėktuvą. „Korean Air“ programėlėje užsidegs pranešimas, kuris skelbs maždaug tokią žinutę – „Jūsų bagažas <bagažo numeris> buvo pakrautas į lėktuvą <skrydžio numeris> kelionei į...“
Šį pranešimą keleiviai perskaitys dar laukdami skrydžio ir taip bus ramūs, nes žinos, kad jų lagaminas tikrai atkeliaus į tą patį oro uostą kaip ir jie. Žinoma, jis dar gali būti praganytas ir ten, tačiau tuomet jį surasti bus lengviau. Geriausia tai, kad šiems pranešimams net nereikia ypatingų technologijų.
Registruotas bagažas gauna unikalų kodą ir lipdukus su BAR kodais. Jie yra skenuojami kone kiekviename žingsnyje, įskaitant ir kraunant lagaminus į lėktuvą (arba prieš tai). Taigi, šis automatinis pranešimas nepareikalavo didelių programuotojų pastangų.
Tiesa, bent jau kol kas ši funkcija padės tik skrendantiems tarptautiniais skrydžiais iš Inčono tarptautinio oro uosto, tačiau su laiku šie pranešimai turėtų būti prieinami visiems „Korean Air“ keleiviams, naudojantiems išmaniąją programėlę.