Pasirodžius pirmosioms „Mustang Mach-E“ specifikacijoms, daugeliui liko gana daug neaiškumų dėl baterijų įkrovimo.
Iš kitos pusės, daugelis automobilių gamintojų tik pateikia didžiausią galimą baterijų įkrovos rodiklį. Pavyzdžiui, „Tesla Model Y“ atveju 250 kW, o „Audi e-tron“ 150 kW. Tačiau reikia žinoti ir kaip ilgai konkretus elektromobilis gali palaikyti tokią baterijų įkrovą ir kokią realią naudą gaus automobilio vairuotojas.
„Ford Mustang Mach-E“ © Gamintojo nuotr.
Taigi. Iki šiol „Ford“ tvirtino, kad esant 150 kW baterijų įkrovimui, elektrinio „Mustang Mach-E“ baterijos per 10 minučių yra įkraunamos tiek, kad galima nuvažiuoti 47 mylias (75,7 km.).
„Ford“ pakartojo testavimus ir dabar tvirtina, kad rezultatai yra 30 proc. geresni, nei iki šiol manyta: „Visiškai naujas Mustang Mach-E, prijungtas prie Electrify America DC greitojo įkrovimo stotelės, per 10 min. yra įkraunamas tiek, kad gali nuvažiuoti 61 mylią (98,2 km). Tai yra 14 mylių (22,5 km) arba 30 proc. toliau, nei iki šiol galvojome.“
Čia „Ford“ kalba apie ilgojo nuotolio ir galiniais varomais ratais „Mustang Mach-E“ versiją.
„Ford“ pakomentavo situaciją ir su visais keturiais ratais varomo, ilgojo nuotolio „Mustang Mach-E“: „Keturiais ratais varomas elektromobilis per 10 min. bus įkrautas tiek, kad galės nuvažiuoti 52 mylias (83,7 km.). Apskaičiuota, kad abiejų elektromobilių versijų atveju baterijos nuo 10 iki 80 proc. bus įkraunamos per 45 minutes.“
Čia tuo atveju, kad bus naudojamasi greitąjį įkrovimą palaikančiomis įkrovimo stotelėmis.
„Ford“ direktorius Markas Kaufmanas, atsakingas už kompanijos automobilių elektrifikaciją, štai ką pakomentavo: „Mustang’o klientai mėgsta atvirą kelią ir nori kuo mažiau praleisti laiko įkraudami automobilį, o mėgautis pačiu važiavimu. Mūsų prioritetas yra kuo greitesnis Mustang elektromobilių įkrovimas ir dirbame su partneriais, siekdami užtikrinti kuo platesnį greitąjį įkrovimą palaikančių stotelių tinklą, kad būtų kuo lengviau įkrauti Mustang Mach-E.“
Primename, kad su „Mustang Mach-E“ vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 595 km ir JAV jo kaina prasideda nuo 43 895 dolerių (40 596 eurų). Čia dar neįtraukiant įvairių paskatų elektromobiliams. Tad kaina yra ganėtinai patraukli.
„Ford“ anksčiau teigė, kad „Mustang Mach-E“ gamyba prasidės antroje 2020-ųjų pusėje ir pirmieji elektromobiliai pirkėjus Europoje bei JAV pasieks spalio mėn.
Dabar sunku pasakyti ar pavyks įgyvendinti šį pažadą, nes visiems automobilių gamintojams planus sujaukė koronaviruso pandemija. Tikėtina, kad daugiau bus žinių, kai „Ford“ Š. Amerikoje atnaujins automobilių gamyklų veiklą.