„Samsung“ ir toliau tęsią bendradarbiavimą su „Apple“. Nuo šiol Pietų Korėjos kompanijos televizorių savininkai galės naudotis ir „Apple Music“ programa, kuri bus pasiekiama per „Smart TV“. „Samsung“ yra pirmas televizorius gaminantis prekės ženklas, savo įrenginiuose pasiūlęs šią muzikos platformos paslaugą, kuri pasieks daugiau nei 100 šalių gyventojus.
Praėjusiais metais „Samsung“ buvo pirmieji televizorių gamintojai pasiūlę „Apple TV“ programą savo vartotojams. Šiandien visiems dar daugiau laiko praleidžiant namuose, kompanija į savo televizoriuose įdiegtą „Smart TV“ platformą įtraukė papildomų sveikatingumo programų ir pramogų.
Vieną jų – „Apple Music“, kuri bus prieinama nuo 2018 m. iki 2020 m. pristatytuose išmaniuosiuose „Samsung“ televizoriuose. Dabar vartotojai galės rinktis iš daugiau nei 60 mln. dainų, grojamų be reklamų, žiūrėti populiariausius vaizdo klipus ir klausytis tūkstančių grojaraščių, kuriuos sudarė pasaulyje garsūs klasikos ir kitos muzikos ekspertai.
Programos „Apple Music“ prenumeratoriai taip pat gaus pagal jų pomėgius pritaikytas muzikos rekomendacijas ir galės klausytis radijo stoties „Beats 1“, transliuojančios pasaulinės klasės radijo laidas, naujausią muziką ir gyvus tokių atlikėjų, kaip Frank’o Ocean’o, grupės „The Weeknd“, Elton’o John’o ir kitų muzikantų pasirodymus.
Be to, vartotojai galės naudotis nauju „At Home With Apple Music“ turiniu, kur ras įvairius grojaraščius, grupinius vaizdo pokalbius su atlikėjais, išskirtinius interviu ir dar daugiau įdomaus turinio, kuris padės nenuobodžiauti laiką leidžiant namuose.
„Samsung“ televizorių turėtojai „Apple Music“ programą gali atsisiųsti iš „Samsung Smart TV“ programėlių parduotuvės ir prie paskyros prisijungti su jau turima „Apple ID“ paskyra arba susikurti naują tiesiog savo televizoriuje. Taip pat nauji vartotojai „Apple Music“ programa nemokamai galės naudotis tris mėnesius.