„Tesla“ išleido programinės įrangos atnaujinimą kai kuriems naujausiems automobiliams, kuris jiems leis užfiksuoti ir sureaguoti į šviesoforo signalus ir „stop“ ženklus.
Apie šią funkciją Elon Musk kalbėjo jau kelerius metus.
Atnaujinimas yra prieinamas tik „Tesla“ su trečios versijos kompiuteriu, dar kitaip vadinamu „Hardware 3“, savininkams. Kompanija šį kompiuterį į naujus automobilius montuoja nuo praeitų metų, tačiau savininkams vis tiek reikia mokėti už pilną automatinio važiavimo autopilotą, kad jie galėtų naudotis naująją šviesoforo ir stop ženklo kontrolės funkcija.
Kai funkcija yra aktyvuota, automobilis automatiškai sustos prie šviesoforų bei stop ženklų. Vairuotojui reikės į apačią patraukti autopiloto svirtį arba paspausti akceleratorių, kad važiavimas tęstųsi, netgi jei šviečia žalias šviesoforo signalas. „Tesla“ užtikrino, kad autopilotas vis dar neatliks posūkių ir perspėjo, kad naujoji funkcija veiks ne visose sankryžose. Funkcija neveiks prie geležinkelio pervažų ir pėsčiųjų perėjų.
„Tesla“ paminėjo, kad šviesoforo ir stop ženklo kontrolės funkcija vis dar yra beta versijoje, todėl ji gali būti atsargi ir dažnai sulėtinti automobilį.
„Su laiku funkcija bus kontroliuojama natūraliau. Našumas gali būti sumažintas keblioje aplinkoje: šalia pėsčiųjų, esant lietui, tiesioginiams saulės spinduliams ar artinantis prie užstatytų šviesoforų.“ - pranešė kompanija. Taigi, vairuotojai turėtų neprarasti budrumo ir būti pasiruošę staigiems veiksmams bet kuriuo metu.
Musk ilgą laiką žadėjo, kad vieną dieną „Tesla“ automobiliai galės automatiškai važiuoti bet kokiose situacijose. Deja, kol kas joks „Tesla“ automobilis to nesugeba, netgi su pilnu automatinio važiavimo autopilotu. Vietoje to savininkai, kurie moka už pilno automatino važiavimo funkciją, gauna prieigą prie tokių funkcijų kaip šviesoforo ir stop ženklo kontrolės arba automatinio juostos keitimo. Žadama, kad vieną dieną šių funkcijų suma bus lygi pilnai autonomijai.