„Ford Mustang“ – tai amerikietiška klasika. Pirmoji „Mustang“ karta pasirodė dar 1964 metais ir iš karto buvo priimta labai šiltai. Stilingas, greitas ir santykinai nebrangus automobilis tapo jaunimo numylėtiniu. „Ford Mustang“ gaminamas iki šiol ir tikrai turi rezervuotą vietą markės modelių gamoje. Tik kažin, ar visiems patiks ateinančios kartos „Mustang“.
2020-ųjų „Ford Mustang Shelby GT500“
© Gamintojo nuotrauka
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ yra ypatingas tuo, kad yra parduodamas visame pasaulyje. Net ir britai gali įsigyti šį automobilį su jiems priimtinoje pusėje sumontuotu vairu. Tos globalios ambicijos privertė „Ford“ pasirinkti kokybiškesnes salono medžiagas ir pagalvoti apie tuos vairavimo entuziastus, kurie mėgsta vingiuotus ir ne visada lygius užmiesčio keliukus. Ir iš tikrųjų, tie naujausi „Ford Mustang“, gaminami nuo 2015 metų, kritikų buvo sutikti gana šiltai. Tačiau jau visai greitai reikės galvoti apie „Mustang“ atnaujinimą.
2022 metais turėtume išvysti naują „Ford Mustang“. Ir, kaip teigia, Autocar.co.uk šaltiniai, legendinis amerikietiškas sportinis automobilis nebus toks, koks buvo anksčiau. Po poros metų turėtų pasirodyti hibridinis „Mustang“.
Didžiausi „Ford Mustang“ gerbėjai nori riaumojančio automobilio su V8 varikliu, mechanine transmisija ir galiniais varomais ratais. Tai – „Mustang“ tapatybė. Tačiau nepamirškite, kad dabar „Mustang“ yra kitoks prekės ženklas – juo pažymėtas ir pirmasis „Ford“ serijinės gamybos elektromobilis, kuris yra praktiškas visureigis.
Tačiau kai kuriuos tradicinius bruožus „Mustang“ būtinai išsaugos. Net ir būdamas hibridinis jis vis tiek turės V8 variklį. Šis tik per automatinę transmisiją suks galinius ratus. Tačiau šalia to riaumojančio variklio bus ir du tylesni – pora elektrinių variklių suks priekinius ratus. Ir, nors tai patiks ne visiems, tokia sistema turės savų privalumų.
Visų pirma, visais ratais varomas „Ford Mustang“ galės būti vikresnis. Galiniai ašiai praradus sukibimą automobilį ištiesins priekinė. Hibridinis „Mustang“ taip pat bus taupesnis ir tikriausiai galės šiokį-tokį atstumą įveikti naudodamas tik elektros energiją.
Kita vertus, šios technologijos pasirinktos ne dėl dinaminių savybių. „Ford“ mieliau išlaikytų žemesnį automobilio svorį ir padidintų variklio galią. Tačiau jei „Ford“ svajoja išlaikyti „Mustang“ Europos rinkoje, jis privalo būti kiek įmanoma švaresnis – jokia kompanija negalės mokėti milžiniškų baudų, kurias Europos Sąjunga skirs taršių automobilių gamintojams (ir per kainą – pirkėjams). Kita vertus, tokia hibridinė architektūra palieka šiek tiek vietos tradiciniams benzininiams modeliams – galbūt dar išvysime ir tokių.