„Volkswagen“ rimtai ruošiasi žengti į elektromobilių rinką ir dabar tvirtina, kad „beveik iškart pristatys 30 000 „ID.3“ elektromobilių. Taip pat žadama, jog pirmosios kartos „ID.3“ bus pigesni už analogiškus ir vidaus degimo variklį turinčius automobilius. Pasirodė ir pirmosios pagamintų bei jau pardavimui paruoštų „ID.3“ elektromobilių nuotraukos.
„ID.3“ elektromobilis © Gamintojo nuotr.
Yra puikiai žinoma, kad nuo 2019 lapkričio mėn. „VW“ savo Cvikau gamykloje pradėjo intensyviai gaminti „ID.3“ elektromobilius. Ir šie darbai įgavo pagreitį po to, kai „VW“ kardinaliai pertvarkė šią gamyklą ir ją pritaikė būtent elektromobilių gamybai.
Visgi, iki šiol girdėjome tą patį pareiškimą, kad „ID.3 elektromobiliai pirkėjų nepasieks iki 2020-ųjų vasaros“. Kompanija siekia turėti pakankamą kiekį pagamintų elektromobilių ir tik tada juos paleisti į rinką.
Dabar „VW“ patvirtino, kad jie jau ruošiasi „kone vienu metu į Europos rinką paleisti 30 000 pirmos kartos „ID.3“ elektromobilių“.
Vokietijos automobilių gamintojas taip pat trumpai užsiminė, kad „tai bus pirmasis VW automobilis, su atnaujinama programine įranga. „ID.3“ elektromobiliai iškart atkeliaus su programine įranga ir vėlesniais mėnesiais skaitmeninės funkcijos bus reguliariai atnaujinamos.“
„VW“ taip pat pažymėjo, kad ekonomiškas „ID.3“ elektromobilis bus labai patrauklus ir jo kainą palygino su vidaus degimo variklį turinčiais modeliais:
„Analizė rodo, kad [„ID.3“] įsigijimo ir eksploatacijos išlaidų atžvilgiu jis yra pigesnis, lyginant su vidaus degimo variklį turinčiais modeliais.
Bazinė „ID.3“ versija, kuri vienu įkrovimu nuvažiuos 330 km, Vokietijoje – po pritaikytų aplinkosauginių subsidijų – kainuos mažiau nei 23 430 eurų.
Todėl šios „ID.3“ versijos elektromobilis bus toks pats nebrangus ar net pigesnis už panašius, vidaus degimo variklį turinčius automobilius. Kaip ir už tą patį Golf Life.
Taip pat su „ID.3“ elektromobiliu Vokietijos vairuotojai per metus sutaupys apie 840 eurų. Nereikės mokėti kelių mokesčių, keisti alyvos, o ir „ID.3“ yra priskiriama pigesnei draudimo klasei (17 klasė). Plius, ir energijos sąnaudos su „ID.3“ bus mažesnės.“
Silke Bagaschick, e. mobilumo produktų linijos pardavimo ir rinkodaros vadovė teigia, „kad kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, nebetenka prasmės. Netgi priešingai, jie jau dabar yra pigūs. Pirkimas lizingu taip pat suteiks papildomo užtikrintumo bei lankstumo, o ir ateityje elektromobiliai bus patrauklūs net ir be valstybių taikomų subsidijų“.
Kada gi „VW“ į rinką paleis šiuos „ID.3“ elektromobilius? Jau šią vasarą. Tiksli data dar nėra žinoma ir, galbūt, koronavirusas kiek sujauks planus, bet kai kurios žiniasklaidos priemonės dalinasi štai šia nuotrauka – kurioje matome šimtus pagamintų „ID.3“ elektromobilių. Tad belieka laukti naujų žinių.