Dviejų valandų trukmės įraše „Tesla“ vadovas Elonas Muskas papasakojo, kodėl prieš metus išleido $ 200 milijonų įsigyti kompanijai „Maxwell“. Jų žinių apie formaliai pagrindinę veiklą – superkondensatorius — Elonui nereikia. Tačiau „Tesla“ visu greičiu rengiasi pati gaminti akumuliatorius.
Kai pernai metų pradžioje Muskas paskelbė apie ketinimus už 200 milijonų dolerių įsigyti „Maxwell“, daugelis sutriko. „Maxwell“ garsėja kaip superkondensatorių, kurių „Tesla“ nenaudoja, gamintoja. Beje, taip pat buvo žinoma, kad „Maxwell“ inžinieriai sukūrė sausą maitinimo elementų elektrodą.
„Tesla“ vadovas patvirtino antrąją versiją: dėl ličio jonų baterijų progreso superkondensatoriai elektromobiliams tapo nebereikalingi. Vietoje to kompanija ketina panaudoti keletą kitų „Maxwell“ technologijų, rašo „Electrek“.
Elonas patvirtino, kad vienas iš daugelio tokių kūrinių — sauso elektrodo technologija.
Antroje praėjusių metų pusėje „Tesla“ jau skelbė apie ketinimus imtis akumuliatorių gamybos ir užsiminė apie beanodžių ličio jonų baterijų kūrimo proveržį. Tokie akumuliatoriai bus patikimesni ir pigesni už dabartinius analogus. Išsamesnį planą kompanija pristatys „Battery and Powertrain day“ konferencijoje, kuri, kaip žadėjo Muskas, įvyks „po kelių mėnesių“.
„Dauguma kitų automobilių kompanijų energijos saugojimo sprendimus perka iš pašalinių gamintojų. Tai – ir baterijos, ir moduliai ir maitinimo elementai. Visi jie patiki elementų gamybą trečiosioms šalims, tačiau kai kurie – ir modulius bei baterijas. Jie negalvoja apie fundamentalius proveržius chemijoje“, — pareiškė Muskas interviu.
Pačioje 2019 metų pabaigoje „Tesla“ užpatentavo naują akumuliatoriuose naudojamą cheminį junginį, kurį kompanijai sukūrė Kanados mokslininkai. Šie ličio jonų akumuliatorių elektroliito priedai turi padidinti našumą ir prailginti naudojimo laiką, bei atpiginti gamybą.
hightech.plus