Šią savaitę buvo užfiksuotos „Mercedes-Benz EQS“ flagmano EV pirmosios nuotraukos. Tai priminimas, kad „Daimler“ žingsnis po žingsnio juda visų lengvųjų automobilių elektrifikavimo link. „Mercedes EQS“ sedanas (ir prieš jį esantis „EQC“ krosoveris) atveria kelią modeliams, kurie maždaug atitinka „Tesla Model 3“ ir „Y“ modelius.
Visiškai elektra varomi „Mercedes EQS“ yra tarp E klasės ir S klasės kategorijų. Taigi, EQS teoriškai konkuruoja su „Tesla Model S“, kurio populiarumas mažėja. Tačiau Tesla „Model 3“ yra populiariausias JAV prabangių automobilių rinkoje.
Manoma, kad nauja elektra varomų krosoverių banga nesulėtins „Model 3“ dominavimo. „Bloomberg“ praėjusį mėnesį rašė:
„JAV „Tesla“ sedanas aplenkė prabangių automobilių klasę, aplenkdamas netgi kategoriją apibrėžiančią 3 serijos BMW ir „Mercedes Benz C“ klasę paėmus kartu. Remiantis „Bloomberg“ tyrimu, „Model 3“ savininkai vis tik rinkosi šį automobilį, nors ir vidutinė šio automobilio kaina maždaug 50 000 USD, tai yra didesnė, nei bet kuri iš 10 populiariausių automobilių, kuriais prekiauja automobilių salonai. Joks kitas sedanas Amerikoje neuždirba tiek daug pelno.“
Maža to, Tesla „Model 3“ visame pasaulyje lenkia kitų gamintojų brangius elektromobilius, kaip matyti „CleanTechnica“ pateiktoje lentelėje:
67 900 USD vertės „Mercedes-Benz EQC“ visureigis pasirodys iki 2020 m. Vidurio. Po jo pasirodys ir didysis sedanas. Tik tada bus nubrėžtos kovos linijos.
Tik tada mes geriau sužinosime, ar „Tesla“ dar daugelį metų valdys prabangių elektromobilių rinką, ar „Mercedes-Benz“ pradės balansuoti elektromobilių rinką tarp „Tesla“ ir senų automobilių gamintojų.
Galima suprasti, kad EQS pirmiausiai buvo suplanuota konkuruoti „Model S“. Tačiau elektromobilių rinka žengė milžinišką posūkį link „Model 3“. Na, o Mercedes po EQS po metų ar dviejų išleis EQA hečbeką, EQB visureigį, EQE sedaną ir didįjį EQG 4 × 4.
Žemos pakabos EQA hečbekas yra artimiausias sedanui „Model 3“ (nors akivaizdžiai nėra tikslus atitikimas). Tikriausiai bus siūlomos kelios akumuliatorių pakuočių parinktys, iš kurių didžiausia gali būti maždaug 250 mylių atstumui vienu įkrovimu.
Automobilių pramonė yra konkurencinga. „Daimler“ investuoja 11,8 milijardo dolerių į šio prekės ženklo elektrinį parką ir 1,2 milijardo dolerių į akumuliatorių gamybą, rašo electrec.co.