Kompanija „Sharp“ užleido pirmąją vietą kitiems LCD televizorių gamintojams ir, pagal 2006 metų paskutinio ketvirčio rezultatus, nusirito į ketvirtąją vietą. Šiuo metu LCD televizorių lyderis – kompanija „Samsung“. Taip paskelbė žymi analitinė kompanija „iSuppli“.
Šiai dienai kompanija „Samsung“ yra okupavusi 16,8% pasaulinės rinkos. Antroje ir trečioje vietose išsidėstė kompanijos „Royal Philips Electronics“ (15,1%) ir „Sony“ (13,1%). Na, o 11,4% pasaulinės rinkos priklauso kompanijai „Sharp“. Deja, ji šiame ketvirtuke yra paskutinė tarp lyderių.
„Tai didžiulis smūgis „Sharp“ kompanijai, kuri visus 2006 metus dominavo LCD televizorių rinkoje“ – pastebėjo vedantysis „iSuppli“ kompanijos analitikas Riddhi Patel. Jis taip pat mano, kad dabartinė situacija neturėtų ilgai tęstis – kompanija „Sharp“ tikrai imsis kokių nors veiksmų, siekiant vėl užimti lyderio pozicijas.
Jeigu apžvelgtume Šiaurės Amerikos rinką, pamatytumėme, kad čia lyderiauja kompanija „Philips“. Iš paskos jai seka kompanija „Samsung“, užimanti 12,4% rinkos, bei kompanija „Sharp“ (10,5%). 2006 metų ketvirtame ketvirtyje šiame regione net 30% išaugo LCD televizorių paklausa, kuri siekė 4 milijonus parduotų LCD televizorių. Trys milijonai televizorių buvo XGA ir HD raiškos standarto. Populiariausi televizoriai buvo 32 colių įstrižainės.
Tiesą sakant, „Samsung“ kompanijos lyderiavimas pasaulinėje rinkoje neturėtų labai stebinti, kadangi pastaruoju metu kompanija labai daug dėmesio skiria būtent televizijos rinkai. Pagal 2006 metų ketvirto ketvirčio rezultatus „Samsung“ televizoriai sudarė 11,2% įvairiausių tipų televizorių, parduotų pasaulyje, dalį. Tai reiškia, jog beveik kas dešimtas televizorius buvo pagamintas „Samsung“ kompanijos.