1992-2010 metais gyvavo tokia ypatingų visureigių markė „Hummer“. Didžiausios šlovės sulaukė pirmos kartos H1 visureigiai, kurie buvo ne tik nepralenkiami bekelėje, bet dar ir turėjo tiesioginių ryšių su kariniais visureigiais „Humvee“. H3 modelis jau buvo tik pirmtako šešėlis, sukurtas iš įprastų visureigių ir pikapų komponentų. Tačiau dabar „General Motors“ svarsto galimybę sugrąžinti „Hummer“ markę.
„General Motors“ ketina 2021 metų pabaigoje pristatyti itin kietų, bekelės nebijančių visureigių liniją. Šiuo metu kuriami koncepciniai automobiliai yra vadinami „Project O“ ar BT1 vardu, tačiau šaltiniai teigia, kad svarstoma jiems suteikti „Hummer“ prekės ženklą. Šie automobiliai neturės ryšių su karine technika, tačiau bent jau savo įvaizdžiu bus savotiška „Hummer“ istorijos tąsa.
„Hummer H1“ turėjo daugybę karinių visureigių savybių. Šie automobiliai turėjo centrinę padangų slėgio reguliavimo sistemą, itin ankštą saloną ir netgi kilpas, kurios leido šiuos visureigius numesti su parašiutu ar nuleisti iš kokio CH-47. Entuziastai šiuos automobilius dievino dėl jų konstrukcijos. H1 buvo tiesiog nepalaužiamas – kampuose sumontuoti ratai suteikė puikius įkalnių ir nuokalnių įveikimo kampus, o pats automobilis nebijojo būti subraižytas. Dėl to daug kas nuliūdo, kai H2 ir H3 pasirodė esantys miestiečiai su chromuotų detalių imitacija ir „Chevrolet Colorado“ širdimi.
Tačiau „General Motors“ sprendimas sugrąžinti „Hummer“ patiks ne visiems markės entuziastams. Mat šis vardas, galbūt, po poros metų papuoš elektrinių visureigių liniją. Būtent tai dabar ir svarstoma. GM mato tokių kompanijų kaip „Rivian“ ir „Tesla“ pastangas sukurti elektrinius visureigius ir nori šios rinkos dalies. Senas vardas tik padėtų ją atsiriekti.
2021 metų pabaigoje, jei viskas eisis pagal planą, bus pristatytas pirmasis visureigis-pikapas. O jau 2022-aisiais – kietesnis, labiau bekelei paruoštas „Project O“ visureigis. 2023 metais turėtų pasirodyti ir elektrinis GMC pikapas bei elektrinis „Cadillac“ visureigis. Turint omenyje GM politiką, visi šie modeliai tikriausiai bus stipriai technologiškai susiję.
GM elektrifikacija, į kurią amerikiečių korporacija investuoja 7,7 milijardus dolerių, vyksta pakankamai įdomiai. Neseniai buvo nutraukta „Chevrolet Volt“ gamyba, nes sedanai ir panašios formos automobiliai nebėra populiarūs. GM nori pereiti prie aukščiausios klasės elektromobilių gamybos. Brangūs ir dideli visureigiai nebus tokie populiarūs, tačiau bus pelningi. O tada, kai jie jau bus įsitvirtinę, GM galės pereiti prie pigesnių elektromobilių.
Jei BT1 pikapas pasirodys 2021-ųjų pabaigoje, jis stos į tiesioginę kovą su „Rivian R1T“ pikapu, kuris pirkėjus turėtų pasiekti jau kitais metais, bei „Tesla“ pikapu, kurio dar nematėme. Tikėtina, kad visi šie automobiliai kainuos labai panašiai. Įprastai prognozuotume, kad GM bus nelengva, tačiau amerikiečiams pikapų niekada nebus per daug. Tik gal tas „Hummer“ vardas, jei jis bus pasirinktas, nederės prie naujų visureigių įvaizdžio.