Netrukus Baltijos šalių rinkas pasieks penktosios kartos „Renault Clio“, tačiau didžiausia naujiena laukia kitą vasarą, kai pasirodys hibridinė šio hečbeko versija.
1990 m. debiutavęs „Renault Clio“ yra vienas populiariausių mažųjų hečbekų Europoje. Ketvirtosios kartos „Clio“ jau parduota 2,6 mln. vienetų.
Gamintojo nuotr.
Didesnius automobilius mėgstančioje Lietuvoje šis mažylis dažniausiai tarnauja įmonių transporto parkuose. Tačiau naujasis „Clio“ turėtų patraukti ir asmeninių automobilių pirkėjus – pirmą kartą į šį modelį montuojama automatinė pavarų dėžė.
Pirkėjams bus siūloma keturi benzininiai (trijų cilindrų 1 litro 65, 75 ir 100 AG bei 1,3 litro 130 AG) bei du dyzeliniai (1,5 litro 85 ir 115 AG) varikliai. Galingiausias benzininis derinamas su 7 laipsnių EDC automatine pavarų dėže, kiti benzininiai su 5 laipsnių, o dyzeliniai – su 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
„Clio“ taip pat turės hibridinę sistemą – 1,6 litro benzininį ir du elektrinius motorus bei 1,2 kWh bateriją. „Renault“ tvirtina, kad šis automobilis mieste 80 proc. atstumo įveiks varomas vien elektriniais varikliais, kuriuos įkraus ir elektromobiliuose montuojama stabdžių regeneracinė sistema. Tikimasi, kad hibridinis „Clio“ bus pristatytas 2020 m. birželį.
„Renault“ atstovai kol kas neatskleidžia, ar bus gaminama ir karštoji „Clio R. S.“ versija.
Pigiausias „Clio“ Lietuvoje kainuos 10 990 eurų.