Norvegijoje veikiantis elektromobilių startuolis „Fresco Motor“ pristatė intriguojantį naują elektrinį sedaną, kuris pasižymi neįtikėtinos savybėmis ir specifikacijomis.
„Reverie“ © „Fresco Motor“
Norvegija, be jokios abejonės, yra pasaulinė elektromobilių lyderė. Šioje šalyje labai greitai auga elektromobilių skaičius ir vystoma tokių transporto priemonių įkrovimo infrastruktūra.
Visgi, nors Norvegija elektromobilių perka daug, bet pati šalis jų negamina. „Fresco Motors“ nori tai pakeisti ir pristatė savo pirmąjį elektromobilį „Reverie“.
Tai pilnai elektra varomas sedanas, kurio dydis yra kažkur tarp „Tesla Model S“ ir „Model 3“ – pačių populiariausių elektromobilių Norvegijoje.
Fresco Motor“ paviešino tik keletą kompiuteriu sugeneruotų vaizdų ir kol kas neturi realiai veikiančio „Reverie“ prototipo, tačiau kompanija jau dabar rodo savo ambicijas ir žada, kad naujasis elektromobilis pasižymės neįtikėtinomis specifikacijomis.
Teigiama, kad „Reverie“ elektromobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės vos per 2 sekundes ir maksimalus greitis sieks 300 km/h. Ir tokius greičius užtikrins kintamos srovės indukcinis variklis su 4 greičių automatine pavarų dėže.
Tačiau įdomiausia „Reverie“ savybė yra ta, kad šis elektromobilis turės keičiamas baterijas: „Vidaus degimo variklį turinčių automobilių savininkai dažnai turi kokią nors talpą, kurioje laikomas kuras [benzinas, dyzelinas]. Tai kodėl elektrinių transporto priemonių savininkai negalėtų turėti to paties?“
Galimybė greitai pakeisti išsikrovusias baterijas naujomis skamba labai įdomiai. Be to, žadama, kad „Reverie“ palaikys belaidį įkrovimą ir perkant šį elektromobilį, drauge įsigysime ir tokį įkrovimą užtikrinančią stotelę.
„Fresco“ kol kas neskelbia „Reverie“ kainų ir kada bus galima įsigyti šiuos elektrinius sedanus, tačiau jau priima išankstines rezervacijas.
Naujasis „Reverie“ atrodo gana šauniai, tačiau teisybės dėlei reikia pabrėžti, kad įmonė dar net neturi realiai veikiančio prototipo. Tad kompanijos laukia daugybė darbo.
Be to, ji teigia, kad visos šios elektromobilio „techninės detalės dar gali keistis ir paskelbti duomenys grindžiami šiuo metu „Fresco“ turimais inžineriniais duomenimis ir technologijomis“.