Reinhardas Fisheris, „Volkswagen Group“ vyresnysis prezidentas ir „VW“ prekės ženklo strategijos vadovas Šiaurės Amerikoje pareiškė, kad elektromobilių kainos jau „visai šalia“ tų, kurias matome šalia įprastų, iškastiniu kuru varomų automobilių. Ir kai šios kainos susilygins, tai „bus lūžio taškas“, kai vadžias perims elektromobiliai.
„Volkswagen ID.3“ © „Autocar“ | youtu.be
Reinhardas Fisheris dalyvavo Mičigane (JAV) vykusiame „2019 CAR Management Briefing Seminars“ renginyje ir „Automotive News“ teigė tvirtai tikintis, kad tas esminis momentas, kai elektromobilių ir tradicinių automobilių kainos susilygins, yra visai šalia.
Vykdomoji valdžia yra įsitikinusi, kad masinis „Volkswagen“ elektromobilių į rinką pateikimas atneš didžiulį poveikį elektromobilių masto ekonomikoje ir užtikrins patrauklias kainas.
Šiuo metu „VW“ labai intensyviai milijardus eurų investuoja į savo gamyklas, jas pertvarko į elektromobilius gaminančias ir siekia kuo greičiau pradėti masiškai gaminti šiuos automobilius.
Kalbama apie išties įspūdingus gamybos pajėgumus: nuo kelių šimtų tūkstančių elektromobilių per metus iki 2-3 milijonų elektromobilių 2025-aisiais.
Reinhardas Fisheris teigia, kad:„Kai įveikiate baimę kažko naujo, tada elektromobilis tampa geresniu pasirinkimu. Nemanau, kad reikės tuo daug įtikinėti. Yra fundamentalus susidomėjimas. Visi tai mato. Kai paimi pieštuką ir popieriaus lapą [ir paskaičiuoji], viskas tampa labai akivaizdu, jog turėti elektromobilį kainuoja pusę to, kiek reikia išleisti įprasto automobilio eksploatacijai.“
Žinoma, dar yra keletas kliūčių, kurias „VW“ yra pasirengusi įveikti. Vykdomoji valdžia teigia, kad „VW“ jau dirba su keletu tikslinių grupių, kad išsiaiškintų kas žmones sulaiko nuo perėjimo prie elektromobilio ir kol kas nemato tokių problemų, kurių „VW“ negalėtų išspręsti.
Reinhardas Fisheris teigia, kad kai kurie žmonės „vis dar baiminasi vairuoti elektromobilius, kai kelio danga yra šlapia. [Ir čia turbūt normalu], juk mes pastaruosius 50 metų aiškiname žmonėms, kad vanduo ir elektra nedraugauja.“
Fisheris taip pat užsiminė ir apie elektromobilių infrastruktūrą: „Nerimą dėl elektromobilių paklausos dabar pakeitė elektromobilių įkrovimo nerimas. Prieš 100 metų benzinas buvo pardavinėjamas vaistinėse. Šiandien JAV turime 122 000 degalinių. Nišinis dalykas pavirto savaime suprantame preke. Su elektromobilių įkrovimo stotelėmis bus lygiai tas pats.“
Šiuo metu „VW“ Šiaurės Amerikoje dirba su „Electrify America“ ir drauge diegia elektromobilių įkrovimo stoteles. O Europoje „VW“ dirba prie „Ionity“ įkrovimo tinklo plėtros.