„Displaybank“ agentūros duomenimis, 50 colių plazminių televizorių pardavimų skaičius peršoko 40 colių plazminių televizorių pardavimų skaičių, kuris buvo užfiksuotas 2006 metų gruodžio mėnesį. 50 colių įstrižainės plazminių televizorių pardavimų pelną sudaro 233 milijonai USD, o tuo pačiu metu 40 colių plazminių televizorių buvo parduoda už 232 milijonus USD. Pelnas net 1 milijonu mažesnis. 2006 metų gruodžio mėnesį daugelis kompanijų, išskyrus „Matsushita Electric Industrial“, pranešė, kad 40-42“ plazminių televizorių paklausa yra smarkiai kritusi, o 50“ televizorių pardavimų mažėjimas nebuvo pastebimas.
Manoma, kad 2007 metais plazminių televizorių rinką paklausą sudarys 13 milijonų vienetų prietaisų, iš jų 5,1 milijonų vienetų (40%) priklausys 50“ plazminiams televizoriams. Pietų Korėjos kompanijos „Samsung“ ir LG paskelbė, kad ketina padidinti 50“ plazminių televizorių gamybą iki 45%. Japonijos kompanijos „Fujitsu Hitachi Plasma Display“ (FHP) ir „Pioneer“ jau dabar pareiškė, kad 50% jų gaminamų plazminių televizorių įstrižaine yra 50 colių.
Didėjanti 50“ plazminių televizorių paklausa iš rinkoje dalyvaujančių kompanijų pareikalavo peržiūrėti kainų politiką. Dar prieš dvi savaites kompanija „Matsushita Electric Industrial“ savo „Panasonic“ 50“ plazminių televizorių kainas sumažino 1000 USD. „Samsung“ ir LG savo 50“ televizorių kainas taip pat peržiūrėjo ir kol kas laiko jas 2000 USD kainos lygyje.