Automobiliams skirta elektros energijos technologija „yra ribota“, o nuo 2030 m. automobiliai bus varomi vandeniliu, sakė automobilių pramonės ekspertas.
Dr. Felixas Gressas, „Continental“ Komunikacijos ir viešųjų ryšių padalinio vadovas, Vokietijoje sakė, kad elektromobiliai pasižymi prastu vertės ir išleistų pinigų santykiu, palyginti su benzininiais ar dyzeliniais automobiliais, praneša „Auto Express“.
„Pirkėjams bus sunku priimti tokius automobilius rinkoje: sumoki didesnę kainą, bet gauni mažiau. Bus nelengva parduoti“, – tikino jis.
Nors elektromobiliai išlieka karščiausia automobilių pramonės naujiena, F. Gressas prognozuoja, kad dėmesys išblės maždaug po dešimties metų.
„Degalų elementų technologija dar neparuošta, – pridėjo jis. – Tačiau iki 2030 m. ji turėtų būti ištobulinta ir pritaikyta masinei gamybai, ypač keleiviniams automobiliams, kuriais įveikiami dideli atstumai, arba sunkvežimiams.“
Ekspertas taip pat teigė, kad automobilių gamintojai visgi turėtų sutelkti dėmesį į elektromobilius, kad sumažintų savo automobilių parkų anglies dioksido išlakas ir atitiktų būsimus įvairių rinkų reikalavimus. Daugeliu atvejų planuojama riboti ar net uždrausti prekybą naujais benzininiais ir dyzeliniais automobiliais.
Nors šie veiksniai yra pakankamai svarūs motyvuoti atitinkamus automobilių pramonės įmonių veiksmus, F. Gressas įspėjo, kad vairuotojai nebūtinai skubės pirkti elektromobilių. Iš dalies taip yra dėl jiems būdingų trūkumų.
„Remiantis mūsų skaičiavimais, akumuliatorių technologijos galimybės yra ribotos, – prisipažino jis. – Kai kurių žmonių poreikiams vienu įkrovimu įveikiamas atstumas yra per mažas.“
Grįždamas prie vandeniliu varomų automobilių, F. Gressas sakė, kad „Continental“ svarsto šią galimybę: „manyčiau, kad degalų elementų technologija nėra mums nepasiekiama, tik sunku tiksliai numatyti, kada ateis jos aukso amžius. Nagrinėjame ir šį klausimą.“