Visi nauji elektromobiliai bei įprasti ir iš tinklo įkraunami hibridai privalės skleisti įspėjamuosius signalus, važiuodami 20 km per valandą greičiu ir lėčiau, kad įspėtų pėsčiuosius, informuoja autoexpress.co.uk.
Garsinė įspėjimo sistema ims veikti automobiliui važiuojant 20 km/val. arba lėčiau, kad įspėtų pėsčiuosius ir kitus eismo dalyvius. Gamintojai galės nuspręsti, kokį garsą skleis jų garsinės įspėjimo sistemos, tačiau įspėjamasis signalas privalės būti tam tikro dažnio diapazono.
Taip pat garsai turės „aiškiai nurodyti automobilio elgesį“ ir „pakeisti dažnį“, kad informuotų apie automobilio greitėjimą arba lėtėjimą. Be to, sistemų skleidžiamas garsas „turės būti panašus į tokios pačios kategorijos automobilio su vidaus degimo varikliu skleidžiamą garsą“.
Garsinės įspėjimo sistemos gali skleisti 56–75 decibelų garsą, atsižvelgiant į automobilio galios ir svorio santykį. 75 decibelai maždaug atitinka 105 km/val. greičiu važiuojančio automobilio su vidaus degimo varikliu skleidžiamą triukšmą, girdimą už 7,5 metrų. Vairuotojai galės išjungti garsinę įspėjimo sistemą, „jei nuspręs, kad būtina“.
Garsinių įspėjimo sistemų taisyklės taikomos visiems naujiems automobiliams, pagamintiems nuo 2019 m. liepos 1 d., ir visiems naujiems elektromobiliams bei hibridiniams automobiliams, užregistruotiems nuo 2021 m. liepos mėn.
Jungtinės Karalystės transporto departamento teigimu, Europos Sąjungos taisyklių dėl garsinių įspėjimo sistemų priėmimas rodo, kad šalies vyriausybė „įtvirtino savo, kaip visuotinės lyderės perėjimo prie netaršaus transporto srityje, poziciją“. Transporto ministras Michaelis Ellisas sakė, kad sistema „leistų pėstiesiems saugiau pereiti kelią“.