Gegužės 28 d. į 14 Lietuvos miestelių gatves su elektriniais Lietuvos pašto dviračiais išvažiuos 31 laiškininkai, birželio 4 d. į 18 miestelių – dar 59. Ta proga laiškininkai išklausė Lietuvos policijos ir Lietuvos pašto atstovų vedamus specialius dviračio eksploatacijos ir saugaus eismo kursus, buvo aprūpinti dviračio šalmais, atšvaitais bei ant dviračių montuojamais korespondencijos krepšiais. Tai antras laiškininkams numatytų 210 elektrinių dviračių projekto etapas, rašoma pranešime spaudai.
„Lietuva – pirmoji iš Baltijos valstybių, kurioje laiškininkai važinės tarnybiniais elektriniais dviračiais, nors tai jokia naujovė kitose šalyse: Lenkija, Vokietija, Slovėnija, Vengrija, Kroatija, Belgija, Šveicarija, Armėnija, Portugalija, Ispanija, Švedija – tai šalys, kuriose vietinis paštas bando įsigyti arba jau yra įsigijęs dviračių laiškininkų darbui palengvinti. Kiekvieno į projektą įtraukto miestelio pėsčiajam laiškininkui paskyrėme personalizuotą elektrinį dviratį, kuris yra pritaikytas laiškininko ūgiui ir svoriui, be to, dviračiais važinėsiantys mūsų darbuotojai gauna atšvaitus ir specialius dviračio šalmus, kurie atitinka jų galvos dydį, todėl kelyje jie bus matomi ir saugūs. Svarbu paminėti, kad visi laiškininkai, kurie gavo elektrinius dviračius, prieš tai išklausė specialius dviračio eksploatacijos ir saugaus eismo kursus, kuriuos vedė Lietuvos pašto ir policijos atstovai“, – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Elektriniai dviračiai pagaminti taip, kad jais būtų galima važiuoti saugiai per lietų ar spaudžiant šaltukui, be to, jie pritaikyti ir sunkiai pravažiuojamiems keliams, todėl laiškininkams kasdieniame darbe nereikės didelių fizinių pastangų. Be to, ilgapirščiams sudrausminti dviračio krepšiuose įmontuota signalizacija, o jie patys yra įregistruoti specialiame daiktų registre, kuris gerokai palengvins dviračio paiešką jo vagystės atveju.