Kalifornijos startuolis pasiūlė labai veiksmingą apsaugą nuo įkyrios televizijos reklamos. Specialūs akiniai yra panašūs į akinius nuo saulės tik jie pagaminti taip, kad nepraleistų ekranų skleidžiamos šviesos.
Kalifornijos startuolio „In real life“ sukurti akiniai padeda apsisaugoti nuo įkyrių TV reklamų. Kaip tai įmanoma?
„IRL labs“ „Facebook“ paskyros nuotr.
„Iš esmės tai poliarizacijos klausimas. Visi ekranai skleidžia vertikaliai poliarizuotą šviesą, o dauguma poliarizuotų akinių stiklų taip pat vertikalios poliarizacijos, todėl ekranus matome. Mes pastebėjome, kad jei pasuksi normalius akinius nuo saulės 90 laipsnių kampu, jie blokuos ekranus“, – teigė Ivanas Cashas „IRL LABS“ įkūrėjas.
Sutelktinis finansavimas iš 2000 originaliu produktu susidomėjusių žmonių rekordiškai greitai užtikrino pirmos akinių partijos gamybą.
„Mus įkvėpė tai, kad amerikiečiai kasdien prie ekranų praleidžia apie 10 valandų. Šiandien žmogus per dieną susiduria su tūkstančiais reklamų. Tai tikrai didelis srautas, o mes galime suteikti šiek tiek ramybės ir atgaivos“, – pridūrė jis.
Amerikiečiams ekranus blokuojantys akiniai, rodos, padarė įspūdį, nes eksperimento metu jie produktui negailėjo pagyrų.
Kompanijos įkūrėjo Ivano nuomone, tokie akiniai – paprastas, bet veiksmingas būdas apsisaugoti nuo vaizdo triukšmo, įkyriai atakuojančio mus iš visų pusių. Deja, nuo lauko ekranų jie neapsaugo.
„Mano nuomone, tai puikus daiktas, jei einate į sporto barą ar restoraną, kur yra televizorių, jei esate oro uoste, kur visur aplink ekranai ir norite išvengti šio triukšmo. Tiesiog užsidedate akinius ir – visi ekranai užtemsta. Rimtai svajoju apie pasaulį, kur kiekvienas turi daugiau galių valdyti reklamas ir nėra tuo užsiimančių kompanijų auka“, – dėstė Ivanas Cashas.
Įdomu tai, kad akinių forma pasiskolinta iš antiutopinio fantastinio filmo „Jie gyvena“, kuriame pagrindinis herojus netyčia randa tokius akinius ir per juos pamato, kad žemę užvaldę ateiviai kontroliuoja žmones siuntinėdami komandas televizijos reklamose.
Ironiškiausas dalykas, „IRL LABS“ įkūrėjo nuomone, dabar yra tai, kad didžiosios technologijų kompanijos, daug prisidėjusios prie milžiniško reklamos verslo sėkmės, dabar ėmė domėtis vaizdo reklamas blokuojančiais akiniais.