„GFG Style“ pasivadinusi įmonė toli gražu negali pasigirti tokiu žinomumu, kokį turi „Audi“, BMW ar, pavyzdžiui, „Pagani“. Nepaisant to, prie dizainerių Giorgetto ir Fabrizio Giugiaro įkurtos įmonės stendo Ženevos automobilių parodoje smalsuolių netrūksta. Ir tai nestebina – šiemet „GFG Style“ nusprendė parodyti modernų elektrinį keturis varančiuosius ir vairuojamus ratus turintį modelį, pasižymintį superautomobiliams būdingomis savybėmis.
„Kangaroo“ © Gamintojo nuotr.
Atrodo, įprasta, kad tokie automobiliai niekuomet taip ir neišvysta gamybos linijos ar gamyklų, tačiau šįkart „GFG Style“ pažengė toliau: drauge su „CH Auto“ sukūrė ne tik stovintį, bet jau važiuojantį „Kangaroo“ modelį.
Įdomiai atrodo tai, kad elektromobilis turi tris skirtingus adaptyvios važiuoklės režimus. Pirmasis – „Racing“, leidžia išraiškingų bruožų automobiliui nusileisti žemyn ir jo prošvaisa sumažėja iki 14 cm. „Road“ režimas užtikrina, kad „Kangaroo“ prošvaisa padidėja iki 19 cm. Tačiau rimčiausią įspūdį palieka „Off Road“ režimas, kuris leidžia „Kangaroo“ kėbulą pakelti į 26 cm aukštį.
Tiesa, vargu ar galima tikėtis, kad anglies pluošto kėbulą turintis modelis kada nors važiuos tikra bekele, visgi galimybė keisti važiuoklės aukštį užtikrina, kad „Kangaroo“ galės įveikti sudėtingesnį reljefą.
Modelis turi 90 kWh talpos bateriją, kuri leidžia viena įkrova nuvažiuoti apie 450 kilometrų. Tiesa, kol kas „GFG Style“ neatskleidžia, kurią skaičiavimo metodiką, kalbėdama apie nuvažiuojamą atstumą, naudojo: ar senąją NEDC, ar naująją WLPT.
Du elektros varikliai, sumontuoti į „Kangaroo“, generuoja bendrą 360 kW galią. Iki 100 km/val. modelis įsibėgėja per 3,5 sek. Spurtuoti padeda keturi varantieji ratai, o tai, kad „GFG Style“ pasirūpino, jog visi ratai būtų vairuojami, užtikrina, kad modelis būtų manevringas.
Viena įdomesnių detalių išorėje – masyvūs LED šviesos diodų žibintai gale. Įsijungus posūkio signalui, šie užima kone pusę automobilio užpakalinės dalies. Akivaizdu, nepastebėti, kad toks automobilis nori kažkur pasukti, tikrai nepavyks.
Gerą įspūdį palieka ir „Kangaroo“ interjeras. Išraiškingos, oda aptrauktos, sportinio profilio sėdynės, lėktuvo valdymo įrangą primenantis vairas, o prieš vairuotojo akis – bent du skaitmeniniai prietaisų skydeliai. Vienas pailgas ir horizontalus, skirtas tam, kad būtų galima pamatyti ką rodo vietoje šoninių veidrodėlių įmontuotos kameros. Antrasis skirtas važiavimo duomenims matyti. O pačiame centre – stačiakampis lietimui jautrus ekranas, skirtas informacijos ir pramogų sistemai.