Pigius televizorius perkantys amerikiečiai turėtų suklusti – gali būti, kad televizoriaus gamintojai renka informaciją apie savo vartotojus ir vėliau ją panaudoja rinkodaros tikslams, rašo „Business Insider“.
Dideli skustuvo ašmenų plonumo televizoriai su puikia raiška ir įvairiomis transliavimo paslaugomis dabar yra labiau įperkami nei bet kada anksčiau, ypač dėl tokių kompanijų kaip TLC arba „Vizio“.
65 colių 4k raiškos su HDR galimybe televizorių galima nusipirkti mažiau nei už 500 dolerių. Tai yra labai maža kaina už tokią technologiją.
Tačiau yra kabliukas, kurio dauguma nesupranta: kai kurie televizorių gamintojai renka informaciją apie savo vartotojus ir parduoda ją trečiosioms šalims. Tai gali būti informacija apie mėgstamiausias programas, reklamas, gyvenvietę ir pan.
„The Verge“ interviu su „Vizio“ technologijų vadovu Billu Baxteriu atskleidė, kaip tai veikia.
„Tai yra industrija, kurioje pjaunamos gerklės. Tai yra 6 proc. maržos industrija. Puiki strategija yra supratimas, kad pinigai uždirbami ne iš televizorių“, – aiškino jis. Tai reiškia, kad tokios kompanijos kaip „Vizio“ užsidirba ne iš televizorių pardavimų.
Išmanieji televizoriai gali būti parduodami už artimą savikainai kainą. Tai yra gera naujiena vartotojams, vis tik gali būti, kad tokiu atveju kompanija užsidirbs iš duomenų rinkimo, pardavimo, tiesioginių pardavimų.
B. Baxteris pasakojo, kad, nesant galimybės rinkti vartotojų duomenis ir panaudoti juos reklamos tikslams, televizoriai būtų brangesni.