Dėl elektromobilių revoliucijos, palyginimo metrika automobilių pramonėje keičiasi. Vienas iš geriausių pavyzdžių yra „Tesla“, kuri patyliukais įvedė naują matavimo vienetą – elektromobilio įsibėgėjimo greitis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-60 mp/h arba 0-96,6 km/h). Dabar visi gamintojai orientuojasi į šį rodiklį, bet ir „Porsche“ nenori atsilikti – pasiūlė savo matavimo vienetą.
Dabar „Porsche“ nori su savuoju „Taycan“ į elektrinių automobilių metriką įnešti naują matavimo vienetą – nuvažiuojamas atstumas per 24 valandas, įskaičiuojant įkrovimą.
Skamba ne itin simpatiškai, bet „Porsche“ mintis atrodo visai nebloga. Štai ką duodamas interviu „Porsche“ generalinis direktorius Oliver‘is Blume‘as sakė apie elektromobilių įsibėgėjimo rodiklį bei kitus naujus matavimo vienetus:
„Su Taycan mes pasiekiame tokius pat aukštus standartus, kaip ir su visais kitais modeliais. Ir įsibėgėjimo rodiklis yra tik viena iš daugelio funkcijų, kurios išskiria mūsų gaminius iš konkurentų. Mūsų elektromobilių galimybės apima tiek dizainą ir kokybę, tiek ir vairavimo dinamiką bei pakabos dizainą. Galios elektronika ir įtampos sistema taip pat suteiks labai aiškią elektrinių variklių diferenciaciją. Vien tik su 800 voltų sistema mes užtikrinsime didelius privalumus elektromobilių baterijų įkrovime, nes per dvigubai trumpesnį laiką aš galėsiu dvigubai greičiau įkrauti baterijas.“
Blume‘as pridūrė, kad šis konkurencinis pranašumas verčia juos siekti naujo elektromobilių palyginimo taško. Generalinis direktorius sako, kad nori, jog žmonės pamėgtų naują matavimo standartą:
„Su Taycan mes taip pat nurodysime kiek kilometrų galėsite nuvažiuoti per 24 valandas – įskaičiuojant įkrovimo laiką. Galiu jums pasakyti, kad nors mūsų bandymuose tikėjomės nuolatiniu 200 km/h greičiu nuvažiuoti didelį atstumą, bet jis gerokai viršijo tuos rodiklius, kuriais gali pasigirti kiti rinkoje esantys elektromobiliai. Mūsų klientams tai yra didžiulis privalumas, nes jie gali apskaičiuoti kaip toli ir kaip greitai pasieks savo tikslą.“
Didelis greitis – 200 km/h – gali žymiai sumažinti vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą, tačiau „Porsche“ mano, kad „Taycan“ dar ilgą laiką bus konkurencingas dėl savo puikaus įkrovimo greičio.
Tikimasi, kad bazinis „Porsche Taycan“ modelis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti maždaug 400 kilometrų, o per 15 minučių bus įkrautas iki 80 %. Neseniai rašėme ir apie „FastCharge“ projektą, kuriame dalyvauja partneriai iš „Siemens“, „BMW“ ir „Porsche“, rezultatus.
„Porsche“ skelbė, kad vienas iš jų kuriamų elektromobilių galėjo pasinaudoti didesne nei 400 kW įkrovimo stotele, esančia Vokietijoje ir 90 kWh talpos baterija per 3 minutes buvo įkrauta tiek, kad galima nuvažiuoti beveik 100 km. Tad rezultatai yra išties labai geri ir belieka tik su dideliu nekantrumu laukti rinkoje pasirodysiančio naujojo „Porsche Taycan“, kurio paklausa jau dabar didesnė nei, kad kompanija tikėjosi. Planuojama, kad „Porsche Taycan“ rinkoje pasirodys jau šiais, 2019-aisiais metais.