„Volkswagen“ pristatė savo naujosios elektromobilių šeimos „ID.“ platformą bei pasiūlė pažvelgti į unikalią kompanijos strategiją elektra varomiems automobiliams, kurią prekės ženklas naudos siekdamas įgyvendinti „Elektriniai visiems“ viziją. Modulinė elektrinės pavaros matrica (MEB), kuri yra „ID.“ važiuoklės pagrindas – visiškai unikalus ir naujas „Volkswagen“ kūrinys. Jis taip pat pažymi bendrovės įsipareigojimą elektromobilių technologijos vystymui.
Kitaip, nei įprasta rinkoje, „ID.“ platforma nėra tiesiog modifikuota platforma benzinu varomoms transporto priemonėms. Priešingai, ji buvo sukurta galvojant tik apie elektrinius variklius ir leidžia „Volkswagen“ optimaliai išnaudoti savo technologinį potencialą. Be to, platforma yra kaip niekada lanksti ir leidžia ją pritaikyti visam modelių spektrui – nuo kompaktinių automobilių iki visureigių ir mikroautobusų. „ID.“ yra svarbus elektromobilių technologijos plėtros etapas. Tai bus pirmasis visiškai funkcionalus elektrinis automobilis, kurį sau leisti galės milijonai žmonių“, – sakė Christian's Senger, „Volkswagen“ produktų linijos „e-Mobility“ vadovas.
Nulinės emisijos „ID.“ automobilių karta klientus nustebins tuo, kad vienu pakrovimu įveikiamu atstumu galės lygiuotis į šių dienų benzinu varomus automobilius. „ID.“ bus pirmasis elektromobilių šeimos modelis, kuriuo bus pradėta prekiauti 2020 m. Tai bus keturių durų kompaktiškas automobilis, kuris kainuos panašiai kaip ir „Golf“ dyzelinis modelis. Erdvė „ID.“ elektromobilio salone peržengs kompaktiškų automobilių ribas – vairuotojas ir keleiviai galės mėgautis išskirtiniu komfortu, kuris prilygs aukštesniosios klasės automobiliams. Visa tai tapo įmanoma dėl itin ilgos ratų bazės ir dėl to sumažėjusios erdvės už ratų. Vidaus degimo variklis nėra būtinas, todėl ašys gali būti pastumtos arčiau išorės.
Pažvelgus į „ID.“ elektromobilio važiuoklę, galima pamatyti elektrinį variklį, kuris integruotas į galinę ašį, ir bateriją, kuri montuojama automobilio grindyse. Tai užtikrina optimalų svorio pasiskirstymą, kuris leidžia mėgautis vairavimu, o keleiviams – patogiai ir aukštai sėdėti. Galią į galinę ašį perduoda vienos pavaros greičių dėžė. Matuojant pagal WLTP standartą, vienu įkrovimu kiekvienas „ID.“ automobilis galės nuvažiuoti nuo 330 iki 550 km. Greito pakrovimo 125 kWh sistema užtikrins gerokai trumpesnį laukimo laiką ir leis per 30 minučių pakrauti bateriją nuo 0 iki 80 procentų.
MEB – svarbi technologinė inovacija, naudojama ne tik visuose „Volkswagen ID.“ šeimos modeliuose, bet ir daugelyje kitų prekių ženklų – „Audi“, „Seat“, „Škoda“ ir „Volkswagen Commercial Vehicles“ – elektromobiliuose. Iš viso MEB technologija bus naudojama 5-ių prekės ženklų, 3-uose pasaulio regionuose. „MEB, be abejo, yra svarbiausias projektas „Volkswagen“ istorijoje, savo mastu panašus į perėjimą nuo „Beetle“ prie „Golf“, – sakė Thomas Ulbrich, „Volkswagen“ valdybos narys, atsakingas už „e-Mobility“. – Su pirmąja banga grupėje pasirodys daugiau nei 10 milijonų elektromobilių ir tai nuties kelią į naują elektrinio mobilumo amžių“.