„Siemens“ geležinkelių technologijų parodoje „InnoTrans 2018“ ketina pademonstruoti pirmąjį savo krovininių traukinių lokomotyvą „Vectron Dual Mode“, kurį varo ir dyzelinis variklis, ir elektrinė pavara.
Naujasis „Siemens“ lokomotyvas padės geležinkelių operatoriams išnaudoti elektrifikuotus geležinkelio ruožus, sumažinti traukinių eksploatacijos sąnaudas ir prisidės prie mažesnės aplinkos taršos. Šis lokomotyvas bus naudojamas krovininių traukinių sąstatuose Vokietijos teritorijoje, kurioje apie 60 proc. visų geležinkelio linijų jau elektrifikuotos.
„Vectron Dual Mode“ geležinkelių operatoriams leis įveikti skirtingus geležinkelio ruožus nekeičiant lokomotyvo, o gabenant krovinius urbanizuotose teritorijose tai padės sumažinti taršos ir triukšmo lygį. Tikimasi, kad ateityje hibridinio tipo lokomotyvai taps efektyvesne ir gamtai draugiškesne alternatyva už šiuo metu plačiai naudojamus dyzelinius lokomotyvus.
„Vectron Dual Mode“ turi 1435 mm pločio riedmenis, jo svoris siekia 90 metrinių tonų. Nepriklausomai nuo naudojamos energijos rūšies, šis lokomotyvas išvysto 2 tūkst. kW galią ir gali pasiekti 160 km/val. maksimalų greitį.
„Siemens“ rugsėjo pabaigoje Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“ taip pat ketina pristatyti naujos kartos greitojo traukinio „Velaro Novo“ koncepciją, pirmuosius jau pagamintus „Mireo“ traukinius, skaitmeniniais ir debesų kompiuterijos sprendimais paremtas geležinkelių sistemos valdymo inovacijas.