Ne paslaptis, kad „Xiaomi“ yra tarp lyderių kalbant apie išmaniųjų įrenginių pardavimus. Tiesa, pati kompanija niekada nekūrė išmaniųjų laikrodžių su savo prekiniu ženklu – buvo kuriamos tik išmaniosios apyrankės, kai tuo tarpu išmaniuosius laikrodžius tiekdavo subrangovai.
Yra dvi kompanijos, kurios sugebėjo pagaminti ir išleisti išmaniuosius laikrodžius kontroliuojamos ir finansuojamos „Xiaomi“ – tai „Huami“ bei „Mijia“. Pastaroji prie žaidimo prisijungė visai neseniai, išleisdama „Quartz Watch“, todėl aptarinėti rezultatus dar anksti. Situacija kiek kitokia su „Huami“ prekiniu ženklu, kurie pirmąjį išmanųjį laikrodį pristatė dar 2016 metais. Spaudai išplatintame pranešime minima, jog „Huami Technology“ per pirmąją 2018 metų pusę sugebėjo parduoti daugiau nei milijoną „AMAZFIT“ sportinių išmaniųjų laikrodžių.
Omenyje turima keletas „AMAZGIT“ serijos gaminių – „Hhuami AMAZFIT“, „Huami AMAZFIT Lite Bip“, „Huami AMAZFIT Sports Watch 2“, „Huami AMAZFIT Smart Sports Watch 2S Premium Edition“ ir „Huami AMAZFIT Cor“. Galima konstatuoti faktą, jog per dvejus metus nuo pasirodymo rinkoje „Huami“ užsienio rinkoje sugebėjo parduoti daugiau nei milijoną išmaniųjų laikrodžių. Tokie skaičiai neturėtų labai stebinti, turinti omenyje, jog „Xiaomi“ per pirmas 17 dienų pardavė virš milijono išmaniųjų apyrankių.
Šių metų gegužės pabaigoje „Huami Technology“ išleido neaudituotą finansinę ataskaitą atspindinčią pirmąjį fiskalinių metų ketvirtį, kuris baigiasi gegužės 31 dieną. Pasak ataskaitos, pirmojo ketvirčio pajamos buvo 81,12 milijonų JAV dolerių (77 proc. daugiau lyginant su atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais), o grynasis pelnas siekė 2,2 milijonų JAV dolerių.