Sakote, kad penktadienis, 13-oji, bloga diena? Lenktynininkas Antanas Juknevičius ir jo pilotas Darius Vaičiulis taip nemano. Būtent penktadienį jie pristatė naują Dakaro automobilį – Vilniuje, „Nordika“ prekybos slėnyje.
Daugelis gerbėjų, vos Antanui paskelbus naujieną, spėliojo, koks tai galėtų būti automobilis. Nejaugi derybos su „Peugeot“ komandos nariu Stephane'u Peterhanseliu, davė naudos?
Žilvino Pekarsko / „15min“ nuotr.
Tačiau Antanas Juknevičius jau anksčiau yra pripažinęs, kad filmuotas pokalbis su „Misteriu Dakaru“ buvo daugiau pokštas, nei rimtos kalbos, nes, įsigijus „Peugeot“ techniką, reiktų pirkti ir antra tiek kainuojančią techninės priežiūros paslaugą iš gamyklos. Akylesni skaitytojai dar prisimena, kad 15min reportažų iš Dakaro metu Antanas prasitarė, kad artimai bičiuliaujasi su „South Racing“ komanda, kuri parūpina „Toyota“ detalių. Juk net ir bivake įsikuria šalia. Todėl suprasti, kodėl Antanas ir vėl pasirinko „Toyota“, nėra sunku. Štai kaip atrodo naujasis Antano automobilis – naujesnės kartos „Overdrive Hilux“, nuo senesnio automobilio besiskiriantis dizainu ir tuo, kad turi nepriklausomą galinę pakabą, o ne balkį.
Senąją „Toyota“ atvežusią Antaną į tris Dakaro finišus (2016-2018 m.), lenktynininkas parduoda už 220 tūkst. eurų. Primename, kad 2018 m. Dakaro ralyje Antanas su Dariumi užėmė rekordiškai aukštą 12-ą vietą.