Pristatydamas naująjį, jau aštuntos kartos „Audi A6“ verslo klasės sedaną, „Audi“ kartu pristato ir pačias pažangiausias technologijas. Jos apima tiek jungiamumą, tiek komfortą ir sportiškumą – elegantiškų formų „Audi A6“ aukščiausios klasės verslo automobilių kategorijoje turi daugybę išskirtinumų.
Skaitmeninė lietimui jautri MMI sistema užtikrina itin intuityvų valdymą, internetinės paslaugos realiuoju laiku ir vairuotojo pagalbinės sistemos atveria neribotas galimybes, o naujausios skaitmeninio pasaulio technologijos yra pažangiausios klasėje. Pakabos nustatymuose suderintas puikus komfortas su maksimaliu stabilumu ir dar didesniu sportiškumu. Visi varikliai jau standartinėje komplektacijoje turi dalinę hibridinę technologiją, kuri užtikrina patogumą ir efektyvumą.
Naujojo „Audi A6“ lietimui jautri MMI valdymo sistema yra pavyzdinė kalbant apie intuityvų valdymą ir itin pažangias pritaikymo galimybes. Automobilio parametrų nustatymai itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net septynis skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų.
Lietimui jautri MMI sistema su jutiminiu ir garsiniu patvirtinimu yra itin intuityvi ir patogi naudotis – multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir patogumo funkcijų nustatymams.
Naujasis „Audi A6“ siūlo itin daug jungiamumo sprendimų, užtikrinančių maksimalų saugumą, patogumą ir pritaikymą vartotojui. Standartinėje įrangoje siūloma „MMI navigation“ sistema, o papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ navigatorių. Pastaroji navigacijos sistema išsiskiria itin didelėmis galimybėmis. Pavyzdžiui, čia galima savarankiško mokymosi funkcija, kuri remiasi vairuotojo naudojamais maršrutais, siūlydama pažangius paieškos rezultatus. Maršrutas pateikiamas realiu laiku HERE paslaugų serveriuose, kurių duomenų bazė apima visus regiono kelius. „Audi connect“ teikiamos paslaugos apima ir kelio ženklų atpažinimą bei perspėjimus apie pavojus – visa tai įmanoma naudojant pažangų „car-to-X“ duomenų siuntimą, kuris remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.
Pirkėjams bus pasiūlyta dar daugiau komforto, ramybės ir saugumo tolimose ir trumpose kelionėse – turėdamas naujausias vairuotojo pagalbines sistemas, „Audi A6“ yra etaloninis verslo klasės automobilis. Šios sistemos apima ir naująją nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistemą, kuri taps prieinama jau šiais metais – naudojantis telefone esančia „myAudi“ programa bus galima nustatyti, kad automobilis pats įvažiuotų ar išvažiuotų iš stovėjimo vietos arba garažo. Vairuotojo pagalbinės sistemos apima ir naują važiavimo sankryžose pagalbą, taip pat prisitaikančią važiavimo pagalbą, kuri ne tik palaiko greitį ir atstumą, bet ir švelniai koreguoja važiavimą eismo juosta. Taupyti degalus padeda taupaus važiavimo pagalba.
Visi naujojo „Audi A6“ varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Šios sistemos dėka variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/h greičiu, taip pat „start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/h. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km.
Naujas automobilio kėbulas užtikrina dar ramesnę atmosferą salone. Didžiausią įtaką turi itin pažangios aerodinaminės savybės su mažu oro pasipriešinimu ir išskirtine garso izoliacija – šie sprendimai lėmė, kad salone itin tylu net ir važiuojant dideliu greičiu. Šio modelio salonas yra dar erdvesnis nei pirmtako, o daugiausiai vietos atsirado sėdinčiųjų gale kojoms – čia erdviau ne tik nei ankstesniame modelyje, bet ir nei pagrindinių konkurentų automobiliuose. Taip pat priekyje ir gale padidėjo salono aukštis ir plotis, o elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti kojos judesiu.
Naujasis „Audi A6“ yra dar sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis, kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Naujasis A6 yra manevringas mieste, tiksliai valdomas užmiesčio keliuose ir komfortiškas greitkeliuose – tą pasiekti leidžia dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema.
Naujasis „Audi A6“ Europoje debiutuoja su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. Maksimalus šio automobilio greitis yra apribotas elektronikos ties 250 km/h. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką.
Kaip ir „Audi A8“ bei „Audi A7 Sportback“ modeliai, naujasis A6 yra tikras naujosios „Audi“ išvaizdos ambasadorius. Įspūdingo silueto, aštrių briaunų ir atletiškų kėbulo linijų verslo klasės sedanas neslepia savo charakterio: jis yra sportiškas ir elegantiškas, itin pažangus ir rafinuotas. Jo išvaizda išsiskiria puikiai subalansuotomis proporcijomis – ilgu variklio gaubtu, dideliu atstumu tarp ašių ir trumpais atstumais nuo ratų iki priekio ir galo. Išraiškingos ratų arkos pabrėžia „Audi“ visų varančiųjų ratų „quattro“ pavaros genus.
Šviesų dizainas pabrėžia techninę „Audi A6“ prigimtį, kuris galimas su trijų skirtingų lygių priekiniais žibintais. Pažangiausi yra „HD Matrix LED“ žibintai, išsiskiriantys penkiomis horizontaliomis dienos šviesų juostomis, virš kurių yra pagrindinių šviesų moduliai. Pasirinktinai galima užsisakyti vientisos horizontalios juostos galinius žibintus, turinčius devynis segmentus, tarp kurių įsižiebia stabdžių šviesos. „Audi“ siūlo ir du skirtingus salono apšvietimo variantus – aplinkos apšvietimo paketą ir kontūrinį aplinkos apšvietimo paketą, kurie subtilia šviesa pabrėžia salono erdvę ir apdailos medžiagas.
Naujojo „Audi A6“ salono prietaisų skydelis yra juodos spalvos ir itin šiuolaikinės išvaizdos, taip pabrėžiant verslo klasės sedano pažangą ir technologinę prigimtį. Centrinė prietaisų skydelio dalis su MMI lietimui jautriu ekranu, kuris išjungtas tampa beveik nematomas, yra pasukta į vairuotoją.
Naujasis „Audi A6“ gaminamas Nekarsulmo gamykloje (Vokietijoje) ir Lietuvoje pasirodys 2018 m. birželio mėnesį.