Automobilių entuziastai mėgsta greitus ir klasikinius automobilius. Pirmosios kartos „Honda Accord“ tikriausiai yra vienas iš tų automobilių, kuris patrauktų markės gerbėjo dėmesį, tačiau šis yra kitoks. Tai – naujų vėjų automobilių kultūroje apraiška – „Teslonda“ pakrikštytas automobilis yra skirtas traukos lenktynėms ir nešioja „Tesla“ širdį.
Automobilių entuziastai mėgsta tobulinti savo mašinas. Vieni tai daro jas tiesiog restauruodami, gražindami prie gamyklinio grožio su šiokiais tokiais individualiais potėpiais, o kiti persekioja greičio rekordus. Kažkur šiame paveiksle yra ir variklių keitimas. Dažnai į automobilius montuojami didesni ir galingesni varikliai, vairuotojui suteikiantys daugiau džiaugsmo. Pasaulyje yra ne vienas „Mazda MX-5“ su V6, klasikinis „Mini“ su „Hayabusa“ ar net „Volkswagen Golf“ su V8 varikliu. Tačiau dabar papūtė nauji vėjai – šis pirmosios kartos „Honda Accord“ yra varomas „Tesla“ varikliu.
Šio automobilio, kūrybingai pavadinto „Teslonda“, kūrėjas į jį sumontavo visą „Tesla“ varančiąją ašį. Ją reikėjo modifikuoti, tačiau toks sprendimas nebuvo labai sudėtingas, nes joje jau buvo elektros variklis. Priekiniai „Teslonda“ nėra varomi, nes automobilis yra ruoštas traukos lenktynėms. Priekinė ašis yra skirta būtent tokiems lenktyniniams automobiliams ir taip pat nėra originali. Iš tikrųjų, šiame automobilyje liko nedaug 1981-ųjų „Honda Accord“ dalių, tačiau restauruotas kėbulas atrodo visai gražiai.
Kadangi ašis buvo paimta iš avarijoje stipriai apgadinto „Tesla“ automobilio, baterijų teko ieškoti kitur – „Teslonda“ naudoja „Chevrolet Bolt“ elementus. Jie negarantuoja didelio nuvažiuojamo atstumo, tačiau šis kūrinys savo gyvenimą gyvens mylios ketvirčio atkarpomis, todėl tai nėra svarbu. Tiesa, kol kas „Teslonda“ negali varžytis su greičiausiai traukos lenktynių automobiliais – jis nusileistų net tai pačiai „Tesla“ mašinai, iš kurios pasiskolino ašį.
„Teslonda“ iki 97 km/h įsibėgėja per 2,7 s. Tai yra išties didelis greitis, tačiau toli gražu nuo kokio nors rekordo. Čia galite pamatyti, kaip tai atrodo:
Vaizdas iš tiesų įspūdingas, nors sąlygos akivaizdžiai nebuvo idealios. Automobilio padangos buvo šaltos, oro temperatūra buvo gana žema. „Teslonda“ geresnėmis sąlygomis galėtų pasiekti ir 2,5 sekundžių laiką. Visgi, automobilio kūrėjas tikrai nesivaikė rekordų ir trofėjų, nes nebūtų pasirinkęs klasikinio automobilio kėbulo.
Tikėtina, kad ateityje panašių projektų pamatysime vis daugiau. Egzistuoja kelios kompanijos, kurios konvertuoja įprastus automobilius į elektromobilius. Nors vieni mano, kad taip pavyks keliuose išlaikyti senus aplinkos netausojančius automobilius, kitiems tai atrodo vos ne šventvagiškas klasikinių automobilių gadinimas.