JAV startuolis „Embark“ išbandė nuosavą antro autonomiškumo lygio bepiločio sunkvežimio versiją, nuvažiuodamas nuo vienos JAV pakrantės iki kitos. Automobilis autonominiu režimu įveikė 3900 km nuo Los Andželo Kalifornijoje iki Džeksonvilio Floridoje.
Bepiločių automobilių autonomiškumas skirstomas į šešis lygis: nuliniame lygyje mašiną valdo vien vairuotojas, o penktame – automobilis juda visiškai savarankiškai, be kokio nors įsikišimo. Antrame autonomiškumo lygyje vairuotojas neilgam ir tiesiose kelio atkarpose gali patraukti rankas nuo vairo.
Firmos „Embark“ bepilotis sunkvežimis pagamintas balninio vilkiko „Peterbilt Model 579“ pagrindu. Vykstant bandymams, už automobilio vairo nuolat buvo bandytojas, perimdavęs valdymą intensyvesnio eismo ruožuose ar sudėtingesnėse sankryžose.
Visą 3900 km kelią bepilotis sunkvežimis įveikė per penkias paras. Jis tiek užtruko, nes turėjo ilsėtis vairuotojas-bandytojas. „Embark“ tikisi gauti leidimą bepilotį sunkvežimį išbandyti visiškai autonominiu režimu; tada mašina kelią iš Los Andželo iki Džeksonvilio turėtų įveikti per porą dienų.
Šiais metais Vokietijos kompanija „Daimler“ ketina išbandyti bepilotę sunkvežimių koloną, kuri autonominiu režimu važiuos Oregono ir Nevados valstijų bendrojo naudojimo keliais. Kompanija jau gavo bepiločių sunkvežimių bandymo leidimą iš Oregono valstijos Transporto departamento.
Bandymuose bus naudojami du „Freightliner New Cascadia“ sunkvežimiai, aprūpinti bepilotėmis sistemomis. Jie keisis vienas su kitu duomenimis Wi-Fi pagrindu sukurtame v2v (vehicle-to-vehicle, automobilis automobiliui) tinkle.