„Guangzhou Shipyard International Company Ltd“ kompanijos verfėje Guangzhou mieste į vandenį nuleistas krovininis laivas, varomas vien elektra.
70,5 m ilgio laivu bus galima gabenti 2000 tonų. Vienu įkrovimu jis galės įveikti 80 km, ličio baterijų talpa – 2400 kWh. Tai atitinka 40 naujų elektromobilių akumuliatorių talpai. Krovininis elektrolaivis gali plaukti beveik 7 mazgų greičiu (12,8 km/h). „Kadangi laivas varomas elektriniu varikliu, jis visiškai neteršia aplinkos. Ši technologija greitai bus įdiegta į keleivinį vandens transportą ir inžineriniuose laivuose“, – pareiškė laivą sukūrusios kompanijos „Hangzhou Modern Ship Design & Research Co“ vadovas Huang Jialin.
Pasako jo, į vandenį nuleistas laivas skirtas akmens anglies gabenimui į elektrinę. „Guangzhou Shipyard International“ generalinis direktorius Chen Ji pažymėjo, kad krovinių gabenimo elektrolaiviais kaina priklausys nuo ličio baterijų talpos. Ji nuomone, elektrolaivių keliamoji galia didesnė, nei analogiškų laivų, varomų tradiciniais degalais.
Sekmadienį su pavadinimo dar neturinčiu laivu pradėti bandymai vandenyse piečiau Honkongo. Taip pat sukurtas pirmasis Kinijos elektrinių laivų standartas.
Lapkričio 17 dieną Tesla pristatė pirmąjį savo elektrosunkvežimį „Tesla Semi Truck“. Kompanijos vadovo Elono Musko teigimu, maksimaliai apkrautas (36 t) sunkvežimis vienu akumuliatorių įkrovimu gali nuvažiuoti 804,5 km maksimaliu 96 km/h greičiu. Pusvalandžio įkrovimo turėtų užtekti 643,6 km, kai visutinis daugumos krovininių maršrutų ilgis JAV – 338 km. Muskas teigia, kad krovinių pervežimo Tesla sunkvežimiais savikaina bus 0,85 dolerio už mylią,kai vidutinė dyzelinio sunkvežimio mylios įveikimo savikaina – 1,51 dolerio.