„Hummer H1“ – didelis karinis visureigis, kuris buvo pritaikytas civilinėms reikmėms. Didelių patogumų jis neįgijo ir išlaikė savo griežtas formas, sunkų kėbulą ir lėtą, bet jokiomis gamtinėmis kliūtimis nesustabdomą charakterį, todėl buvo mėgstamas garsenybių ir karinės technikos entuziastų. Bet ar galite įsivaizduoti „Hummer H1“ elektromobilį? Kaip tik toks vienas ir buvo pristatytas.
Tai ne pirmas elektrifikuotas visureigis, kurį pristato Arnoldas Švarcnegeris. Kiek anksčiau jis džiaugėsi pagaliau gavęs elektrinį „Mercedes-Benz G-Wagon“. Dideli automobiliai, savaime aišku, labiau teršia aplinką, todėl kai kuriose pasaulio vietose jų įvaizdis yra gana prastas. Ypač kuomet kalbama apie „Hummer H1“ – nėra jokios praktiškos priežasties, kodėl toks automobilis turėtų važinėti mieste.
Abu šiuos visureigius elektrifikavo „Kreisel Electric“ – kompanija, kurianti elektrines sistemas. Darbas su „Hummer H1“ truko vos porą mėnesių. Iš pažiūros, visai mažai, bet, kita vertus, vietos baterijoms šiame automobilyje tikrai netrūksta. Jų, aišku, prireikė nemažai.
Elektrinis „Hummer H1“ prototipas turi 100 kWh baterijas ir porą elektros variklių (iš viso 360 kW). Ši kombinacija visureigiui leidžia vienu įkrovimu nuvažiuoti beveik 300 km, o maksimalus greitis siekia 120 km/h. Taigi, šis „Hummer H1“ jau visai pritaps ir ekologiškai mąstančiame mieste. Bent jau pritaps labiau nei originalus visureigis.
Originalus „Hummer H1“ turi 5,7, 6,2, 6,5 arba 6,6 litrų variklį. Jam įprastai reikia bent 24 litrų 100 km nuvažiuoti. Savaime aišku, kad toks automobilis labai stipriai teršia, skleidžia didelį garsą ir tiesiog erzina ekologiškai nusiteikusius miesto gyventojus. Tuo tarpu elektrifikuotas prototipas važiuoja tyliai, aplinką teršia kur kas mažiau, yra gana greitas ir patogus naudoti. Elektrinė versija sveria maždaug 300 kg daugiau – 3,3 tonas.
Taigi, galbūt tai nėra ekologiškiausia transporto priemonė, bet, jei jums patinka tokių automobilių formos, turėtumėte džiaugtis sužinoję, kad jie niekur nedings ir elektrinėje ateityje.