„Hyperloop One“ pirmą kartą atliko kapsulės važiuoklės įsibėgėjimo bandymus bandomojoje trasoje vakuume. Bandymai įvyko dar šių metų gegužės 12 dieną, tačiau kompanijos atstovai apie pasiekimus pranešė tik dabar, praneša „The Verge“.
„Hyperloop“ projektą Elonas Muskas pristatė 2016 rugpjūtį. Tai koncepcija transporto sistemos, kur nedidelės keleivinės kapsulės įprastu linijiniu elektros motoru judės vamzdžiais, kuriuose labai mažas oro slėgis – viena tūkstantoji įprasto. Dėl itin mažo oro pasipriešinimo „Hyperloop“ vamzdyje traukinio judėjimo greitis gali siekti iki 1200 km/h, tačiau praktikoje tokie greičiai tikriausiai nebus pasiekiami.
„Hyperloop One“ – viena iš kompanijų realizuojančių vakuuminio traukinio idėją. 2016 metų pavasarį kompanija išbandė kapsulės važiuoklės įsibėgėjimą ore, o po metų „Hyperloop One“ užbaigė transporto sistemos bandomosios atkarpos statybą šalia Las Vegaso. Dabar paaiškėjo, kad „Hyperloop One“, praėjus mėnesiui nuo 500 metrų ilgio bandomosios atkarpos „DevLoop“ pastatymo, atliko važiuoklės bandymus vakuume, tačiau dėl nežinomų priežasčių kompanijos vadovybė apie tai nepranešė du mėnesius.
Bandymų vakuume metu „maglev“ principą naudojanti platforma įsibėgėjo iki 112 km/h. Sprendžiant iš vaizdo įrašo, bandymų atkarpa vežimėlis važiavo apie šešias sekundes. Toliau kompanija planuoja atlikti 400 km/h bandymus.
Be informacijos apie bandymus vakuume, „The Verge“ publikavo ir 8,5 metrų ilgio transporto kapsulės XP-1 nuotraukas. Jokių kapsulės smulkmenų nepranešama, tačiau galima numanyti, kad tai – aerodinaminis maketas, kuris bus sumontuotas ant važiuoklės tolesniems bandymams.
„Hyperloop One“ anksčiau siūlė pastatyti transporto tinklą Vokietijoje ir svarstė bendradarbiavimo galimybes su Rusijos RGK.
Yra ir kitų „Hyperloop“ užsiimančių organizacijų. Pavyzdžiui, „Hyperloop Transportation Technologies“ sudarė sutartį su Slovakijos vyriausybe dėl „Hyperloop“ trasos kūrimo Centrinėje Europoje ir padės pastatyti „Hyperloop“ Pietų Korėjoje. 2017 metų kovą HTT pradėjo gaminti pirmą „Hyperloop“ skirtą keleivinę kapsulę. „SpaceX“ naudoja savo bandomąjį ruožą „Hyperloop Pod Competition“ varžyboms, kuriose išbandomi įvairių konstrukcijų „Hyperloop“ transporto sistemai skirti kapsulių modeliai. Savo bandymų atkarpą stato olandų „Hardt Global Mobility“.