Daugiausiai per metus nuperkamų „baltosios“ buities technikos prietaisų Lietuvoje – „Beko“.
Terminu „baltoji buities technika“ vadinami šaldytuvai, skalbyklės, džiovyklos, indaplovės, viryklės bei kita virtuvės technika, kurios išorė ilgą laiką buvo gaminta tik baltos spalvos.
Pagal „GfK Marketing services Baltics“ atliktus tyrimus, „Beko“ šiuo metu Lietuvoje užima per 20 proc. buities technikos rinkos dalies, daugiausiai pagal visus Lietuvoje pardavinėjamus buitinės technikos prekės ženklus.
Prieš septynerius metus, nuo 1999 m., lietuviams buvo pasiūlyti visame pasaulyje gerai žinomo prekės ženklo – „Beko“ buities technikos prietaisai. Per darbo Lietuvoje laiką „Beko“ užsitarnavo atsargių Lietuvos pirkėjų pagarbą. Nuolat augantis „Beko“ technikos pardavimų skaičius rodo, kad „Beko“ šaldytuvai, skalbimo mašinos, viryklės, indaplovės ir džiovyklos veikia patikimai.
„Tyrimų duomenimis, pirkėjai dažniausiai buitinę techniką renkasi vadovaudamiesi draugų/ pažįstamų/ giminių rekomendacijomis ir gaminio techninėmis savybėmis,“ – tvirtina UAB „AG Group“, į Lietuvą importuojančios prekinio ženklo „Beko“ gaminius, buitinės technikos skyriaus produkto vadybininkė Akvilė Parnarauskienė. – Mes džiaugiamės, kad Lietuvos pirkėjai vieni kitiems rekomenduoja kokybišką ir patikimą Europos gamintojų techniką.“
Per metus pagaminama daugiau kaip 17 su puse milijonų tarptautinio prekės ženklu „Beko“ ženklinamų prietaisų. Ši buitinė technika pardavinėjama daugiau kaip 101 pasaulio šalyse. „Beko“ yra viena iš penkių didžiausių buities technikos gamintojų Europoje. Šiuo metu „Beko“ produkcijos vartotojų skaičius peržengė 250 milijonų – kas 2 sekundės pasaulyje parduodamas bent vienas „Beko“ prietaisas.