Artimiausius 12-18 mėnesių „Apple Computer“ nepraras dabar užimamos žymios nešiojamų skaitmeninių grotuvų rinkos dalies – taip mano „JupiterResearch“ kompanijos analitikai. Įvardijamos ir pagrindinės tokio stabilumo rinkoje priežastys: patrauklus „iPod“ dizainas, patogi ir suprantama vartotojo sąsaja, o taip pat ir didelis gerbėjų būrys. Dar mažiausiai pusantrų metų kompanija išsaugos stipriausias pozicijas JAV rinkoje, nepaisant to, kad pasirodys daug žadantis konkurentas „Zune“ iš „Microsoft“ korporacijos, kurio pristatymas numatomas 2006 metų lapkričio viduryje.
Stipraus konkurento atsiradimas turėtų paskatinti kompaniją taikyti įvairias inovacijas ir diegti atnaujinimus. Praeis dar nemažai laiko, kol „Microsoft“ pradės kelti rimtą grėsmę „Apple“. Bet kuriuo atveju, visiems rinkos dalyviams ateityje teks išmokti greitai prisiderinti prie naujų sąlygų: nors iki 2011 metų skaitmeninių muzikos grotuvų vartotojų kiekis išaugs beveik 3 kartus, bet ir dauguma mobiliųjų telefonų bus aprūpinti įvairiomis muzikinėmis funkcijomis.